Κέντρο βοήθειας
Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές Ερωτήσεις
1 630

Ταυτοποίηση Λογαριασμού

Κάνε είσοδο στην ενότητα "To προφίλ μου" για να ξεκινήσεις  την επαλήθευση.
Ανέβασε μια έγχρωμη φωτογραφία και τις δύο πλευρές της ταυτότητάς σου ή του διαβατηρίου σου.

Ανέβασε μια φωτογραφία οποιουδήποτε εγγράφου που επιβεβαιώνει την εγγεγραμμένη διεύθυνσή που δήλωσες στην εγγραφή σου. Το έγγραφο πρέπει να έχει εκδοθεί στο όνομά σους και να μην είναι παλιότερο των 3 μηνών.

ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

  • Λογαριασμός ίντερνετ, καλωδιακής τηλεόρασης ή σταθερής γραμμής τηλεφώνου
  • Λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσικού αερίου
  • Λογαριασμός ύδρευσης ή αποχέτευσης
  • Λογαριασμός αποκομιδής απορριμμάτων
  • Ειδοποίηση φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων
  • Επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση από το 
    gov.gr
    , τα Κ.Ε.Π. ή αστυνομικό τμήμα

    Αφού ανεβάσεις τα έγγραφά σου, θα ξεκινήσει η διαδικασία επαλήθευσης από την Fonbet
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Εκτός από την επαλήθευση των προσωπικών σου στοιχείων, μερικές φορές ενδέχεται να πραγματοποιηθούν περαιτέρω ελέγχοι ταυτοποίησης για διάφορους λόγους και να σου ζητηθούν:
  • Έγγραφα επαλήθευσης του τραπεζικού λογαριασμού, του ηλεκτρονικού πορτοφολιού ή άλλης μεθόδου πληρωμής που έχεις εισάγει για τις συναλλαγές σου
  • Επιπλέον έγγραφα ταυτοποίησης (για παράδειγμα selfie)
  • Έγγραφα που επαληθεύουν την πηγή των χρηματικών κεφαλαίων
  • Τηλεφωνική επικοινωνία

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Σε περίπτωση που λάβεις γραπτή ειδοποίηση από την Fonbet για παροχή επιπλέον στοιχείων ταυτοποίησης, θα πρέπει να ολοκλήρώσεις την διαδικασία εντός 30 ημερών. Σε περίπτωση που δεν ανταποκριθείς εντός 30 ημερών ή αποτύχεις να περάσεις τον επιπλέον έλεγχο ταυτοποίησης, η εταιρία θα κλείσει τον λογαριασμό σου, ενώ ενδέχεται πρώτα να σου αφαιρέσει τυχόν κέρδη που έχεις αποκομίσει, κάνοντας εκκαθάριση του λογαριασμού.
Γιατί χρειάζεται επαλήθευση;
Για να κάνεις ανάληψη κερδών και να αποφύγεις τους περιορισμούς στα πονταρίσματα και τις καταθέσεις.
Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, οι παίκτες που δεν έχουν ταυτοποιηθεί δε μπορούν να κάνουν ανάληψη κερδών από τον λογαριασμό τους στη Fonbet. Έχουν επίσης πρόσβαση σε πονταρίσματα μόνο για 30 ημέρες μετά την εγγραφή ενώ υπάρχει συνολικό όριο κατάθεσης 800 EUR.
Μπορείς να ολοκληρώσεις την ταυτοποίηση ανά πάσα στιγμή πριν από την έναρξη ισχύος των περιορισμών ή όταν αυτοί είναι ήδη ενεργοί.
Προσοχή! Αν δεν ταυτοποιήσεις τον λογαριασμό σου εντός 60 ημερών, ο λογαριασμός σου θα κλείσει οριστικά.
Πώς μπορώ να ταυτοποιήσω τη μέθοδο συναλλαγής μου;
Για την ασφάλεια των συναλλαγών σου και για να μην αντιμετωπίσεις καμία καθυστέρηση στις αναλήψεις σου, θα χρειαστεί να έχουν ταυτοποιηθεί πρώτα τα μέσα που έχεις χρησιμοποιήσει για τις συναλλαγές σου στη Fonbet. Μπορείς να αποστείλεις τα ζητούμενα έγγραφα μέσω email στο [email protected]:
Για συναλλαγές μέσω e-Banking: Screenshot μέσα από το e-banking σου, ενημέρωση από την τράπεζά σου (bank statement) ή φωτογραφία του βιβλιαρίου τραπέζης, στο οποίο θα αναγράφονται ευδιάκριτα το όνομα του κατόχου του λογαριασμού και το ΙΒΑΝ
Για συναλλαγές μέσω κάρτας: Φωτογραφία της κάρτας σου (και τις 2 όψεις). Θα πρέπει να διακρίνονται μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας, καθώς και το όνομα κατόχου και η ημερομηνία λήξης. Βεβαιώσου ότι έχεις καλύψει τα μεσαία ψηφία και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας CVV στην πίσω όψη, όπως στην ακόλουθη εικόνα:
Ανέβασα τα έγγραφά μου και απορρίφθηκαν. Τι κάνω;

Ένα έγγραφο μπορεί να απορριφθεί για διάφορους λόγους, όπως οι παρακάτω:
  • δεν είναι ευκρινές
  • είναι ληξιπρόθεσμο
  • δεν ανήκει στην παραπάνω λίστα αποδεκτών εγγράφων
  • η μορφή του δεν υποστηρίζεται, όπως για παράδειγμα screenshot
Εάν λάβεις μήνυμα απόρριψης της ταυτοποίησης, επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε να ταυτοποιηθείς!

Μπορείς να ενημερωθείς για την ασφάλεια των εγγράφων σου
εδώ
.
Συχνές Ερωτήσεις