
Μεταβείτε στην ενότητα Λογαριασμός και ξεκινήστε την επαλήθευση.
Μεταφορτώστε μια έγχρωμη φωτογραφία της ταυτότητάς σας:
- Για κατοίκους ΕΕ: Και τις δύο πλευρές της εθνικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου,
- Για κατοίκους άλλων χωρών: Διαβατήριο.
Μεταφορτώστε μια φωτογραφία οποιουδήποτε εγγράφου που επιβεβαιώνει την εγγεγραμμένη διεύθυνσή σας. Το έγγραφο πρέπει να έχει εκδοθεί στο όνομά σας και να μην είναι παλιότερο των 3 μηνών.
- Λογαριασμός ίντερνετ, καλωδιακής τηλεόρασης ή σταθερής γραμμής τηλεφώνου
- Λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσικού αερίου
- Λογαριασμός ύδρευσης ή αποχέτευσης
- Λογαριασμός αποκομιδής απορριμμάτων
- Ειδοποίηση φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων
- Επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση από το gov.gr, ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα
Αφού μεταφορτώσετε τα έγγραφά σας, θα ξεκινήσει μια πολύωρη διαδικασία επαλήθευσης.
Εκτός από την επαλήθευση των προσωπικών σου στοιχείων, μερικές φορές ενδέχεται να πραγματοποιηθούν περαιτέρω ελέγχοι ταυτοποίησης και να ζητηθούν:
- Έγγραφα επαλήθευσης του τραπεζικού λογαριασμού, του ηλεκτρονικού πορτοφολιού ή άλλης μεθόδου πληρωμής που έχεις εισάγει για τις συναλλαγές σου
- Επιπλέον έγγραφα ταυτοποίησης (για παράδειγμα selfie)
- Έγγραφα που επαληθεύουν την πηγή των χρηματικών κεφαλαίων
Μπορείς να ενημερωθείς για την ασφάλεια των εγγράφων σου
εδώ
.Γιατί χρειάζεται επαλήθευση;
Για να κάνετε ανάληψη κερδών και να καταργήσετε τους περιορισμούς στα πονταρίσματα και τις καταθέσεις στο υπόλοιπό σας.
Οι πελάτες που δεν έχουν επαληθευτεί δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη κερδών από τον λογαριασμό τους στη Fonbet. Έχουν επίσης πρόσβαση σε πονταρίσματα μόνο για 30 ημέρες μετά την εγγραφή και υπάρχει όριο κατάθεσης υπολοίπου 800 EUR.
Μπορείτε να ολοκληρώσετε την επαλήθευση ανά πάσα στιγμή πριν από την έναρξη ισχύος των περιορισμών ή όταν αυτοί είναι ήδη ενεργοί.
Αν δεν επαληθεύσετε την ταυτότητά σας εντός 60 ημερών, ο λογαριασμός σας θα κλείσει.
Πώς μπορώ να ταυτοποιήσω τη μέθοδο συναλλαγής μου;
Για την ασφάλεια των συναλλαγών σου και για να μην αντιμετωπίσεις καμία καθυστέρηση στις αναλήψεις σου, θα χρειαστεί να έχουν ταυτοποιηθεί πρώτα τα μέσα που έχεις χρησιμοποιήσει για τις συναλλαγές σου στη Fonbet. Μπορείς να αποστείλεις τα ζητούμενα έγγραφα μέσω email στο
[email protected]
:- Για συναλλαγές μέσω e-Banking: Screenshot μέσα από το e-banking σου, ενημέρωση από την τράπεζά σου (bank statement) ή φωτογραφία του βιβλιαρίου τραπέζης, στο οποίο θα αναγράφονται ευδιάκριτα το όνομα του κατόχου του λογαριασμού και το ΙΒΑΝ
- Για συναλλαγές μέσω κάρτας: Φωτογραφία της κάρτας σου (και τις 2 όψεις). Θα πρέπει να διακρίνονται μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας, καθώς και το όνομα κατόχου και η ημερομηνία λήξης. Βεβαιώσου ότι έχεις καλύψει τα μεσαία ψηφία και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας CVV στην πίσω όψη, όπως στην ακόλουθη εικόνα:

Ανέβασα τα έγγραφά μου και απορρίφθηκαν. Τι κάνω;
Ένα έγγραφο μπορεί να απορριφθεί για διάφορους λόγους, όπως οι παρακάτω:
- δεν είναι ευκρινές
- είναι ληξιπρόθεσμο
- δεν ανήκει στην παραπάνω λίστα αποδεκτών εγγράφων
- η μορφή του δεν υποστηρίζεται, όπως για παράδειγμα screenshot
Εάν λάβεις μήνυμα απόρριψης της ταυτοποίησης, επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε να ταυτοποιηθείς!