
Προσφέρουμε τέσσερις τρόπους επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξής μας.
Συνομιλία
Κάντε κλικ στο εικονίδιο συνομιλίας κάτω δεξιά στον ιστότοπο ή μεταβείτε στην ενότητα Αιτήματα της εφαρμογής. Περιγράψτε το πρόβλημά σας στο μήνυμα.
Ένας εκπρόσωπος θα απαντήσει εντός 5 λεπτών.
Γραμμή υποστήριξης
Τηλεφωνήστε μας στο +357 800 12 008. Ένας ειδικός υποστήριξης της Fonbet θα σας βοηθήσει να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε και θα απαντήσει στις ερωτήσεις σας.
Αίτημα
Αίτημα
- Μεταβείτε στην ενότηταΑιτήματαστο τμήμα Ο λογαριασμός μου και κάντε κλικ στην επιλογή Νέο αίτημα.
- Στο πεδίο Τύπος αιτήματος, επιλέξτε το θέμα της ερώτησής σας. Αν δεν γνωρίζετε τι να επιλέξετε, χρησιμοποιήστε το στοιχείο Ερώτηση διαχειριστή.
- Συμπληρώστε όλα τα πεδία, περιγράψτε το ζήτημά σας και κάντε κλικ στην επιλογή Επιβεβαίωση. Η απάντηση θα εμφανιστεί μέσα σε 24 ώρες στην ενότητα Αιτήματα.
E-mail
E-mail
Στείλτε email στην Fonbet στο
[email protected]
. Στο email, κάντε την ερώτησή σας και επισυνάψτε στιγμιότυπα οθόνης. Μια λεπτομερής περιγραφή του ζητήματος θα βοηθήσει επίσης τους ειδικούς υποστήριξης να κατανοήσουν γρήγορα το ζήτημά σας. Θα απαντήσουμε εντός 24 ωρών.