
Δημιουργήστε ένα αίτημα στην ενότητα Ο λογαριασμός μου, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο υποστήριξης στον ιστότοπο ή τηλεφωνήστε στην ομάδα υποστήριξης.
Συνομιλία στον ιστότοπο
Κάντε κλικ στο εικονίδιο συνομιλίας στην κάτω δεξιά γωνία του ιστοτόπου. Εξηγήστε το σφάλμα που συναντήσατε και γιατί θεωρείτε ότι πρόκειται για σφάλμα.
Ένας εκπρόσωπος θα απαντήσει εντός 5 λεπτών.
Ο Λογαριασμός μου
- Μεταβείτε στην ενότητα Αιτήματα στο τμήμα Ο λογαριασμός μου και κάντε κλικ στο κουμπί Νέο αίτημα.
- Στο πεδίο τύπου αιτήματος, επιλέξτε Τεχνική υποστήριξη.
- Στο πεδίο σχολίων, εξηγήστε το σφάλμα που εντοπίσατε και προσφέρετε τη λύση σας στο πεδίο προτάσεων. Επισυνάψτε στιγμιότυπα οθόνης που αφορούν το σφάλμα, για να λάβετε πιο γρήγορη απάντηση από την ομάδα υποστήριξης.
Η απάντηση θα εμφανιστεί μέσα σε 24 ώρες στην ενότητα Αιτήματα.
Ομάδα υποστήριξης
Τηλεφωνήστε μας στο +357 800 12 008 και περιγράψτε το σφάλμα. Ο εκπρόσωπος θα λάβει το αίτημά σας και θα σας ειδοποιήσει όταν διορθωθεί το σφάλμα.