Κέντρο βοήθειας
Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές Ερωτήσεις
100

Κατέθεσα χρήματα, αλλά δεν έχουν φανεί ακόμα. Τι πρέπει να κάνω;

What should I do if i made a deposit, but the funds haven't arrived yet
Βεβαιωθείτε ότι έχουν παρέλθει τουλάχιστον 30 λεπτά από την πληρωμή σας. Αν τα χρήματα δεν έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό σας μετά από 30 λεπτά, επικοινωνήστε με την Ομάδα υποστήριξης μας, για να λύσετε το ζήτημα.

Πώς υποβάλλω αίτημα στην Ομάδα υποστήριξης;

  1. Πηγαίνετε στην στο Ο Λογαριασμός μου και κάντε κλικ στο κουμπί Νέο αίτημα.
  2. Καθορίστε το είδος αιτήματος ως Πρόβλημα κατάθεσης στην ιστοσελίδα και επισημάνετε στο θέμα του αιτήματος το σύστημα πληρωμών που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση.
  3. Στο πεδίο Περιγραφή προβλήματος περιγράψτε την κατάσταση και περιλάβετε την ώρα της πληρωμής.
  4. Εισαγάγετε το ποσό πληρωμής στο πεδίο Ποσού.
  5. Κάντε κλικ στην Επιβεβαίωση.

Πότε να αναμένω απάντηση από την Ομάδα υποστήριξης;

Υπάλληλος της Ομάδας υποστήριξης θα απαντήσει στο αίτημά σας εντός μίας ημέρας. Η απάντηση θα εμφανιστεί
στην ενότητα Αιτήματα
.
Συχνές Ερωτήσεις