Κέντρο βοήθειας
Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές Ερωτήσεις
1 305

Κατέθεσα χρήματα, αλλά δεν έχουν φανεί ακόμα. Τι πρέπει να κάνω;

What should I do if i made a deposit, but the funds haven't arrived yet
Βεβαιωθείτε ότι έχουν παρέλθει τουλάχιστον 60 λεπτά από την πληρωμή σας. Αν τα χρήματα δεν έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό σας μετά από 60 λεπτά, επικοινωνήστε με την Ομάδα υποστήριξης μας, για να λύσετε το ζήτημα.

Πώς υποβάλλω αίτημα στην Ομάδα υποστήριξης;

  1. Πηγαίνετε στην στο "το Προφίλ μου" και κάντε κλικ στο κουμπί Νέο αίτημα.
  2. Επιλέξτε την κατηγορία αιτήματως Τεχνικό πρόβλημα ή Άλλο αίτημα.
  3. Στο πεδίο Περιγραφή προβλήματος περιγράψτε την κατάσταση και συμπεριλάβετε την ώρα της πληρωμής, το ποσό και τη μέθοδο κατάθεσης.
  4. Κάντε κλικ στην Αποστολή αιτήματος.

Πότε να αναμένω απάντηση από την Ομάδα υποστήριξης;

Υπάλληλος της Ομάδας υποστήριξης θα απαντήσει στο αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν. Η απάντηση θα εμφανιστεί
στην ενότητα Αιτήματα
.
Συχνές Ερωτήσεις