Κανόνες Στοιχηματισμού
Τελευταία ενημέρωση: [V1.0 - 07/2021]
Επίσημες πηγές αθλητικών διοργανώσεων1.1. Τα στοιχήματα γίνονται αποδεκτά σύμφωνα με την τρέχουσα προσφορά στην ιστοσελίδα. Αυτή εμφανίζεται με τη μορφή λίστας διαθέσιμων αθλητικών γεγονότων, μαζί με συντελεστές (αποδόσεις) για τις διάφορες εκβάσεις (επιλογές). Η Plumo Ltd διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει οποιαδήποτε απόδοση για κάποια επιλογή στην ιστοσελίδα την οποιαδήποτε στιγμή. Τα στοιχήματα σε αθλήματα γίνονται αποδεκτά μέχρι την ανακοινωμένη ώρα έναρξης του γεγονότος. Τα στοιχήματα που τοποθετούνται μετά την έναρξη ενός γεγονότος σε συντελεστές (αποδόσεις) που προσφέρονταν πριν την ώρα έναρξης, θα θεωρούνται άκυρα και θα ακυρώνονται.1.2. Τα στοιχήματα διαχωρίζονται σε μονά, παρολί ή συστήματα.1.2.1. Ένα μονό στοίχημα αποτελείται από μία επιλογή. Το κέρδος του μονού στοιχήματος υπολογίζεται από τον πολλαπλασιασμό του ποσού πονταρίσματος επί την απόδοση της επιλογής πονταρίσματος. (Ποσό πονταρίσματος * Απόδοση = Κέρδος)Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα 100€ στην επιλογή «Αποτέλεσμα Αγώνα: Γηπεδούχος» σε απόδοση 2.10.Εάν η Γηπεδούχος ομάδα κερδίσει, τότε το κέρδος του στοιχήματος υπολογίζεται ως εξής: 100 * 2.10 = € 2101.2.2 Ένα παρολί είναι ένα στοίχημα το οποίο αποτελείται από δύο ή περισσότερες επιλογές από διάφορα αθλήματα. Ο μέγιστος αριθμός επιλογών είναι 30.Ένα παρολί δεν μπορεί να περιλαμβάνει επιλογές από σχετιζόμενα μεταξύ τους γεγονότα. Αν σε ένα παρολί βρεθούν επιλογές από σχετιζόμενα γεγονότα, στη διευθέτηση θα υπολογιστεί μόνο εκείνη με την υψηλότερη απόδοση. Ένα στοίχημα παρολί θεωρείται κερδισμένο, όταν όλες οι επιλογές που περιλαμβάνονται σε αυτό κερδίσουν. Το κέρδος ενός στοιχήματος παρολί υπολογίζεται από τον πολλαπλασιασμό του ποσού πονταρίσματος επί τις αποδόσεις των επιλογών πονταρίσματος. (Ποσό πονταρίσματος * Απόδοση 1 * Απόδοση 2 * Απόδοση 3 = Κέρδος)Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα 100€ στις επιλογές «Αποτέλεσμα Αγώνα: Γηπεδούχος» σε 3 διαφορετικά γεγονότα με αποδόσεις 2.50, 2.00 και 1.50 αντίστοιχα.Εάν κερδίσουν όλες οι επιλογές, τότε το κέρδος του στοιχήματος υπολογίζεται ως εξής: 100 * 2.50 * 2.00 * 1.50 = € 7501.2.3. Ένα σύστημα μπορεί να αποτελείται από 3 ως 16 επιλογές από διάφορα αθλήματα.Ένα σύστημα ουσιαστικά είναι ένα άθροισμα από στοιχήματα παρολί. Η διαφορά με το απλό παρολί στοίχημα είναι ότι σε αυτήν την περίπτωση ένα στοίχημα μπορεί να είναι κερδισμένο χωρίς να έχουν κερδίσει όλες οι επιλογές.Το είδος των συστημάτων που μπορείτε να παίξετε εξαρτάται από τον αριθμό των επιλογών σας. Αφού βάλετε τις επιλογές σας στο δελτίο, εμφανίζονται όλα τα διαθέσιμα συστήματα που μπορείτε να τοποθετήσετε.Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι προσθέτετε 4 επιλογές στο δελτίο. Σε αυτήν την περίπτωση σας εμφανίζονται οι επιλογές «Σύστημα 2/4» και «Σύστημα 3/4».Αν επιλέξετε το Σύστημα 2/4, σημαίνει πως το στοίχημα σας θα αποτελείται από τους 6 συνδυασμούς των 2 επιλογών, δηλαδή 6 παρολί με 2 επιλογές το καθένα. Σε αυτήν την περίπτωση, το ποσό του στοιχήματος διαιρείται δια 6 και τοποθετείται ισόποσα σε αυτούς τους 6 συνδυασμούς. Ο υπολογισμός των κερδών ενός συστήματος, υπολογίζεται από το άθροισμα της διευθέτησης κάθε παρολί ξεχωριστά, όπως περιγράφεται παραπάνω.(βλ.1.2.2.)1.3. Το ελάχιστο ποσό πονταρίσματος καθορίζεται από την Plumo Ltd. Η μέγιστη πληρωμή για ένα ή για πιο πολλά στοιχήματα στο ίδιο γεγονός είναι
- 200.000 (διακόσιες χιλιάδες) EUR για στοιχήματα σε αθλήματα
- 100.000 (εκατό χιλιάδες) EUR για Live στοιχήματα.
- Το στοίχημα τοποθετήθηκε αφού το αποτέλεσμα αυτού έγινε γνωστό
- Το στοίχημα τοποθετήθηκε αφού η ομάδα/παίκτης που αναφέρεται στο στοίχημα έλαβε ένα σημαντικό πλεονέκτημα (Κόκκινη Κάρτα, Πέναλτι κτλ)
- Όταν όλα τα γεγονότα που συμπεριλαμβάνονται σε ένα στοίχημα έχουν ολοκληρωθεί ή/και το στοίχημα έχει ήδη διευθετηθεί,
- Όταν ένα στοίχημα έχει ήδη γίνει Cash Out.
- Σε περίπτωση που η τιμή εξαργύρωσης συνεπάγεται ρυθμίσεις προτιμήσεων πελατών για εξαργύρωση, οι οποίες επιτρέπουν την εξαργύρωση ενός στοιχήματος.
- Όταν η Plumo Ltd αποφασίζει να μην επιτρέψει την εξαργύρωση ενός στοιχήματος.
2.1. Όλες οι ημερομηνίες, ώρες και πληροφορίες που αναφέρονται σχετικά με ένα αθλητικό γεγονός, πριν ή και κατά τη διάρκεια του παρέχονται αυστηρά για ενημερωτικούς σκοπούς. Οποιαδήποτε λάθος διατύπωση των παραπάνω (πχ ημερομηνία, ώρα, σκορ πρώτου ημιχρόνου κ.λπ.) δεν αποτελούν λόγο ακύρωσης ενός στοιχήματος.2.1.1. Η Plumo Ltd προσπαθεί να διασφαλίσει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχει είναι ακριβείς, αλλά δε φέρει καμία ευθύνη για το αποτέλεσμα των στοιχημάτων που βασίστηκαν σε αυτές. Συνίσταται στους πελάτες να χρησιμοποιούν επίσημες πηγές πληροφοριών.2.1.2. Στην περίπτωση αλλαγής ώρας ενός αθλητικού γεγονότος, νωρίτερα ή αργότερα, όλα τα στοιχήματα που τοποθετήθηκαν πριν την έναρξη θεωρούνται έγκυρα.2.1.3. Στην περίπτωση που το αθλητικό γεγονός καθυστερήσει για 3 ή περισσότερες ημέρες, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται. Σε αυτήν την περίπτωση, η Plumo Ltd διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα στοιχήματα πριν από το τέλος του αγώνα. Οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για μια τέτοια απόφαση στα επίσημα αποτελέσματα.2.1.4. Στην περίπτωση που αθλητικό γεγονός των κατηγοριών NBA, NHL, MLB ή NFL δε διεξαχθεί ή δεν ολοκληρωθεί κατά την επίσημη ημερομηνία του, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται την επόμενη ημερολογιακή ημέρα, εκτός αν η ημερομηνία του γεγονότος αναφέρονταν λανθασμένα.2.2. Στα αθλητικά γεγονότα, η ομάδα που αναφέρεται πρώτη είναι η γηπεδούχος ομάδα. Στην περίπτωση που το αθλητικό γεγονός πραγματοποιηθεί στην έδρα της ομάδας που αναφέρεται δεύτερη, τότε τα στοιχήματα θα επιστρέφονται. Εξαίρεση αποτελούν τα αθλητικά γεγονότα μεταξύ ομάδων από την ίδια περιοχή ή πόλη.Στην περίπτωση που η διεξαγωγή ενός αθλητικού γεγονότος μετακινηθεί σε ουδέτερη έδρα, τα στοιχήματα ισχύουν κανονικά. Η Plumo Ltd δεν έχει καμία υποχρέωση να ενημερώσει σχετικά.Στην περίπτωση που το όνομα της διοργάνωσης περιλαμβάνει το όνομα του γηπέδου ή το αθλητικό γεγονός πρόκειται για φιλικό αγώνα, δεν απαιτείται να αναφέρεται πρώτη η γηπεδούχος ομάδα ή αθλητής.Στην περίπτωση αλλαγής της μορφής ενός φιλικού ή ανεπίσημου αθλητικού γεγονότος, τα στοιχήματα ισχύουν κανονικά.2.3. Διακοπή αθλητικού γεγονότος2.3.1. Στην περίπτωση που ένα αθλητικό γεγονός διακοπεί, για λόγους διευθέτησης, θα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε εάν παίχθηκε παραπάνω από ένα ποσοστό του χρόνου, στα αθλήματα χρόνου, ή σημειώθηκαν ορισμένοι πόντοι, στα αθλήματα πόντων. Αναλυτικότερα, οι προϋποθέσεις για τη διευθέτηση ενός τέτοιου αγώνα είναι οι εξής:
- Ποδόσφαιρο: 65 λεπτά στη μορφή 2x45=90 λεπτών ή το 70% του χρόνου σε άλλη μορφή),
- Μπάσκετ: 35 λεπτά στη μορφή 4x12=48 λεπτών ή 28 λεπτά στη μορφή 4x10=40 λεπτών,
- Μπάσκετ 3x3: 70% του χρόνου ή να έχουν σημειωθεί τουλάχιστον 16 πόντοι από μία ομάδα,
- Χόκεϊ Επί Πάγου 45 λεπτά,
- Χόκεϊ Επί Χόρτου 60 λεπτά,
- Αμερικάνικο Ποδόσφαιρο: 50 λεπτά,
- Μπέιζμπολ: 5 Innings,
- Υπόλοιπα αθλήματα: τουλάχιστον το 70% του χρόνου της κανονικής διάρκειας.
3.1. Αποτέλεσμα Αγώνα/Νικητής ΑγώναΤα στοιχήματα στο Αποτέλεσμα του αγώνα ή στον Νικητή του αγώνα είναι η πρόβλεψη για μια ομάδα ή έναν παίκτη να κερδίσει τον αγώνα ή αυτό να λήξει ισόπαλο (στα αθλήματα που υπάρχει αυτή η επιλογή). Η νίκη της γηπεδούχου ομάδας αναφέρεται ως «1», η ισοπαλία ως «Χ» και η νίκη της φιλοξενούμενης ομάδας ως «2». Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να στοιχηματίσετε στο ότι δεν θα χάσει μια ομάδα/παίκτης (Διπλή Ευκαιρία). Το να μη χάσει η γηπεδούχος ομάδα αναφέρεται ως «1Χ», να μην χάσει η φιλοξενούμενη ομάδα ως «Χ2» και να μην υπάρξει ισοπαλία ως «12».3.2. Αποτέλεσμα με ΧάντικαπΤο Χάντικαπ δίνει σε μια ομάδα ή παίκτη ένα εικονικό πλεονέκτημα ή μειονέκτημα ως προς το αποτέλεσμα του αγώνα. Το Χάντικαπ μπορεί να είναι θετικό, αρνητικό ή μηδέν. Το επιλεγμένο Χάντικαπ θα πρέπει να προστεθεί (αν είναι θετικό) ή να αφαιρεθεί (αν είναι αρνητικό) στο αποτέλεσμα του αγώνα. Αν μετά τον υπολογισμό του Χάντικαπ, το αποτέλεσμα είναι θετικό για την επιλεγμένη ομάδα ή παίκτη, τότε το στοίχημα θεωρείται κερδισμένο. Στην περίπτωση ισοπαλίας, το στοίχημα θα επιστρέφεται. Διαφορετικά, το στοίχημα θεωρείται χαμένο. Το Χάντικαπ εφαρμόζεται μόνο στην επιλογή σας, όχι και στις δύο επιλογές.Παράδειγμα:Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα στον Γηπεδούχο με Χάντικαπ «-1». Αν το αποτέλεσμα είναι: Α) 0-0, το στοίχημα χάνει Β) 1-0, το στοίχημα επιστρέφεται Γ) 2-0, το στοίχημα κερδίζει Αν το στοίχημα τοποθετήθηκε στον Γηπεδούχο με Χάντικαπ «+0.5» τότε αν το αποτέλεσμα είναι: Α) 0-1, το στοίχημα χάνει Β) 0-0, 1-0, 3-0 κτλ, το στοίχημα κερδίζει.3.3. Ασιατικό Χάντικαπ Το Ασιατικό Χάντικαπ δίνει σε μια ομάδα ή παίκτη ένα εικονικό πλεονέκτημα ή μειονέκτημα ως προς το αποτέλεσμα του αγώνα. Το Ασιατικό Χάντικαπ μπορεί να είναι θετικό, αρνητικό ή μηδέν και υπολογίζεται σε πολλαπλάσια του 0.25. Ανάλογα με την επιλογή του κάθε Ασιατικού Χάντικαπ (0.25, 0.75, 1.25 κ.λπ.) το ποσό του στοιχήματος χωρίζεται σε ίσα μέρη και τοποθετείται ως διαφορετικά στοιχήματα.Παράδειγμα: Α) Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα στον Γηπεδούχο με Ασιατικό Χάντικαπ «-0.25». Το ποντάρισμα διαιρείται σε δύο ίσα μέρη, με το ένα μέρος να τοποθετείται στο Χάντικαπ «0» και το άλλο μισό μέρος στο Χάντικαπ «-0.5» Β) Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα στον Γηπεδούχο με Ασιατικό Χάντικαπ «-0.75». Το ποντάρισμα διαιρείται σε δύο ίσα μέρη, με το ένα μέρος να τοποθετείται στο Χάντικαπ «-0.5» και το άλλο μισό μέρος στο Χάντικαπ «-1»Τότε, και στις δύο περιπτώσεις, το στοίχημα υπολογίζεται σύμφωνα με τους κανόνες υπολογισμού στοιχημάτων με Χάντικαπ. (βλ. 3.2.)Αν και τα δύο μέρη του στοιχήματος κερδίζουν, τότε η απόδοση του στοιχήματος (Κ) λαμβάνεται υπόψη στη διευθέτηση του. Αν το ένα μέρος του στοιχήματος κερδίζει και το άλλο μέρος επιστρέφεται, τότε η απόδοση (Κ+1)/2 χρησιμοποιείται στη διευθέτηση του. Αν το ένα μέρος του στοιχήματος χάνει και το άλλο μέρος επιστρέφεται, τότε η απόδοση (Κ/2) χρησιμοποιείται για τη διευθέτηση του. Αν και τα δύο μέρη του στοιχήματος χάνουν, τότε το στοίχημα θεωρείται χαμένο.Αν ένα στοίχημα σε Ασιατικό Χάντικαπ περιλαμβάνεται σε Παρολί ή Σύστημα, στη διευθέτηση του στοιχήματος θα χρησιμοποιηθεί η απόδοση που θα ίσχυε αν το στοίχημα διευθετούνταν ως μονό.Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα στον Γηπεδούχο με Ασιατικό Χάντικαπ «-0.25». Το ποντάρισμα διαιρείται σε δύο ίσα μέρη, με το ένα μέρος να τοποθετείται στο Χάντικαπ «0» και το άλλο μισό μέρος στο Χάντικαπ «-0.5»Αν το αποτέλεσμα είναι: Α) 0-1, το στοίχημα χάνει Β) 0-0, το μισό στοίχημα χάνει και το άλλο μισό επιστρέφεται Γ) 1-0, το στοίχημα κερδίζειΈστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα στον Γηπεδούχο με Ασιατικό Χάντικαπ «-0.75». Το ποντάρισμα διαιρείται σε δύο ίσα μέρη, με το ένα μέρος να τοποθετείται στο Χάντικαπ «-0.5» και το άλλο μισό μέρος στο Χάντικαπ «-1»Αν το αποτέλεσμα είναι: Α) 0-1, το στοίχημα χάνει Β) 0-0, το στοίχημα χάνει Γ) 1-0, το μισό στοίχημα κερδίζει και το άλλο μισό επιστρέφεται Δ) 2-0, το στοίχημα κερδίζειΠίνακας υπολογισμού Χάντικαπ και Ασιατικού Χάντικαπ 3.4. Σύνολα (Over/Under)Η πρόβλεψη για το συνολικό αριθμό Γκολ, Πόντων, Κόρνερ, Καρτών και άλλων γεγονότων σε έναν αγώνα ή μίας ομάδας/παίκτη που συμμετέχει σε αυτόν. Το άθροισμα του κάθε γεγονότος που αναφέρεται παραπάνω αναφέρεται ως «Σύνολο».Αν στοιχηματίσετε στην επιλογή «Over» και το Σύνολο των γεγονότων είναι μεγαλύτερο από το Σύνολο που έχει ορίσει η Plumo Ltd, τότε το στοίχημα θεωρείται κερδισμένο. Αν το Σύνολο είναι μικρότερο από το Σύνολο που έχει ορίσει η Plumo Ltd, τότε το στοίχημα θεωρείται χαμένο. Στην περίπτωση που τα Σύνολα είναι ίσα, τότε το στοίχημα επιστρέφεται.Το αντίστροφο ισχύει αν στοιχηματίσετε στην επιλογή «Under».Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε το στοίχημα Συνολικά Γκολ «Over 2.5». Αν το αποτέλεσμα είναι: Α) 0-0, το στοίχημα χάνει Β) 1-0, το στοίχημα χάνει Γ) 2-1, το στοίχημα κερδίζειΈστω ότι τοποθετήθηκε το στοίχημα Συνολικά Γκολ «Under 3». Αν το αποτέλεσμα είναι: Α) 0-1, το στοίχημα κερδίζει Β) 3-0, το στοίχημα επιστρέφεται Γ) 3-2, το στοίχημα χάνει3.5. Ασιατικά Σύνολα (Over/Under)Τα Ασιατικά Σύνολα είναι σαν τα Σύνολα με τη διαφορά ότι υπολογίζονται σε πολλαπλάσια του 0.25. Ακολουθούν την ίδια λογική στον υπολογισμό και τη διευθέτηση όπως τα Ασιατικά Χάντικαπ (βλ.3.4.)Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε το στοίχημα Ασιατικά Συνολικά Γκολ «Over 2.25». Το ποντάρισμα διαιρείται σε δύο ίσα μέρη, με το ένα μέρος να τοποθετείται στο Ασιατικά Συνολικά Γκολ «Over 2» και το άλλο μισό μέρος στο Ασιατικά Συνολικά Γκολ «Over 2.5» Αν το αποτέλεσμα είναι: Α) 0-1, το στοίχημα χάνει Β) 2-0, το μισό στοίχημα χάνει και το άλλο μισό επιστρέφεται Γ) 2-1, το στοίχημα κερδίζειΈστω ότι τοποθετήθηκε το στοίχημα Ασιατικά Συνολικά Γκολ «Over 3.75». Το ποντάρισμα διαιρείται σε δύο ίσα μέρη, με το ένα μέρος να τοποθετείται στο Ασιατικά Συνολικά Γκολ «Over 3.5» και το άλλο μισό μέρος στο Ασιατικά Συνολικά Γκολ «Over 4»Αν το αποτέλεσμα είναι: Α) 0-1, το στοίχημα χάνει Β) 2-1, το στοίχημα χάνει Γ) 2-2, το μισό στοίχημα κερδίζει και το άλλο μισό επιστρέφεται Δ) 4-1, το στοίχημα κερδίζειΠίνακας υπολογισμού Συνόλων (Over/Under) και Ασιατικών Συνόλων (Over/Under)3.6. Μονά/Ζυγά ΣύνολαΗ πρόβλεψη για το αν ο συνολικός αριθμός Γκολ, Πόντων, Κόρνερ, Καρτών και άλλων γεγονότων σε έναν αγώνα θα είναι Μονός ή Ζυγός. Όταν το συνολικό αποτέλεσμα ενός αγώνα είναι 0, θα θεωρείται ζυγός αριθμός.3.7. Στοιχήματα διπλού αποτελέσματοςΠρόκειται για στοιχήματα κατά τα οποία απαιτείται η πρόβλεψη για δύο διαφορετικά μέρη ενός αθλητικού γεγονότος. Παραδείγματα αυτών των αγορών είναι οι Ημίχρονο/Τελικό, Νικητής 1ου Σετ/Αγώνα, Αποτέλεσμα 1ου Inning/Αγώνα, Αποτέλεσμα 1ης Περιόδου/Αγώνα, Νικητής 1ου Χάρτη/Αγώνα κ.λπ. Οι επιλογές αυτών των αγορών αναγράφονται με την ίδια μορφή όπως οι αγορές (πχ 1/1, Χ/2 κ.λπ.), όπου κάθε μέρος της επιλογής αναφέρεται στο αντίστοιχο μέρος της αγοράς.Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε το στοίχημα Ημίχρονο/Τελικό «1/Χ» Το παραπάνω σημαίνει ότι η πρόβλεψη μας είναι το αποτέλεσμα του Ημιχρόνου να είναι νίκη του γηπεδούχου «1» και το τελικό αποτέλεσμα να είναι ισοπαλία «Χ». Το αποτέλεσμα του 2ου ημιχρόνου ΔΕΝ υπολογίζεται μεμονωμένα.3.8. Συνδυαστικά στοιχήματαΑναφέρονται τα στοιχήματα κατά τα οποία απαιτείται η συνδυαστική πρόβλεψη για δύο επιμέρους αγορές ενός αθλητικού γεγονότος. Παραδείγματα αυτών των αγορών είναι οι Αποτέλεσμα Αγώνα και Σύνολο Γκολ, Αποτέλεσμα Αγώνα και να σκοράρουν και οι δύο ομάδες, Νικητής Αγώνα και Σύνολο Πόντων κ.λπ. Για να θεωρείται κερδισμένο ένα στοίχημα στην συγκεκριμένη αγορά, θα πρέπει να επαληθεύονται και τα δύο μέρη της αγοράς.Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε το στοίχημα Γηπεδούχος να κερδίσει και Σύνολο Γκολ Over 2.5 - «Ναι» Το παραπάνω σημαίνει ότι η πρόβλεψή μας είναι το αποτέλεσμα του αγώνα να είναι νίκη του γηπεδούχου και τα συνολικά γκολ να είναι από 3 και πάνω.3.9. Στοιχήματα τύπου «Πρώτος σε Ν γεγονότα»Πρόκειται για στοιχήματα που απαιτούν την πρόβλεψη για το ποια από τις δύο ομάδες/ ποιος από τους παίκτες θα συμπληρώσει πρώτη/πρώτος έναν Ν αριθμό γεγονότων. Παραδείγματα αυτών των αγορών είναι Πρώτος σε Ν Γκολ, Πρώτος σε Ν Πόντους, Πρώτος σε Ν Κόρνερ κ.λπ.Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι μπήκε το στοίχημα Πρώτος σε 2 Γκολ για τη «Γηπεδούχο». Το παραπάνω σημαίνει ότι η πρόβλεψη μας είναι ότι η Γηπεδούχος ομάδα θα φτάσει στα 2 γκολ πριν την Φιλοξενούμενη, ανεξαρτήτως του τι θα συμβεί στη συνέχεια του αγώνα.3.10. Αγωνιστική απόδοση παικτώνΑν ένας παίκτης δεν αγωνιστεί, όλα τα στοιχήματα για τον συγκεκριμένο παίκτη θα επιστρέφονται. Αν ο παίκτης ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το αθλητικό γεγονός, τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με το αποτέλεσμα κατά τη στιγμή της απόσυρσης του από το αγώνισμα και θα θεωρείται ότι κατετάγη τελευταίος για τους σκοπούς υπολογισμών. Υπάρχουν ειδικοί κανόνες για τους παίκτες σε κάθε άθλημα, οι οποίοι αναφέρονται στις σχετικές ενότητες.3.11. Στοιχήματα σύγκρισης μεταξύ παικτών (Head to Head)Στα ατομικά αθλήματα (Σκι, Στίβος κλπ.), στα στοιχήματα σύγκρισης μεταξύ παικτών «Head to Head», αν ένας παίκτης δεν αγωνιστεί, όλα τα στοιχήματα για τον συγκεκριμένο παίκτη θα επιστρέφονται. Αν ο παίκτης (ή ομάδα για τους αγώνες σκυταλοδρομίας) ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει τον αγώνα, τότε το στοίχημα για τη σύγκριση του με άλλον παίκτη θα θεωρείται χαμένο. Εάν κανένας παίκτης δεν ολοκληρώσει τον αγώνα, τότε τα στοιχήματα επιστρέφονται.3.12. Στοιχήματα σε ποσοστιαία στατιστικάΤα στοιχήματα που αφορούν κάποιο ποσοστιαίο αποτέλεσμα όπως % Κατοχής μπάλας, % Εύστοχα Τρίποντα κ.λπ. θα διευθετούνται σύμφωνα με τον πλησιέστερο ολόκληρο αριθμό, με στρογγυλοποίηση προς τα πάνω ή προς τα κάτω, όπου είναι απαραίτητο.3.13. Στοιχήματα που αφορούν χρόνο ή χρονικό διάστημα αγώναΕίναι τα στοιχήματα που αφορούν την πρόβλεψη για το χρόνο ενός γεγονότος στον αγώνα όπως Λεπτό 1ου Γκολ, Λεπτό 1ης Κίτρινης Κάρτας κ.λπ. και τα στοιχήματα που αφορούν ένα χρονικό διάστημα του αγώνα όπως Αποτέλεσμα μεταξύ 1-15λ., Μέγιστο διάστημα χωρίς να σημειωθεί γκολ κ.λπ.Ως 1ο λεπτό ενός αγώνα θεωρείται το χρονικό διάστημα 00:00 – 00:59. Άρα ένα γκολ που σημειώθηκε στο 23:19 θεωρείται ότι σημειώθηκε στο 24ο λεπτό, αν σημειώθηκε στο 05:00 θεωρείται ότι σημειώθηκε στο 6ο λεπτό κ.λπ.Για τις αγορές που αναφέρονται σε χρονικό διάστημα μεταξύ δύο γεγονότων όπως Χρονικό διάστημα που ο γηπεδούχος θα προηγείται κ.λπ. τα στοιχήματα θα διευθετούνται βάση των λεπτών που έχουν ολοκληρωθεί (χωρίς να περιλαμβάνονται λεπτά καθυστερήσεων). Αν ο αγώνας ολοκληρωθεί χωρίς να σημειωθεί το ζητούμενο γεγονός, το διάστημα θα θεωρείται η διάρκεια του αγώνα (χωρίς να περιλαμβάνονται λεπτά καθυστερήσεων).Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα στην αγορά Χρονικό διάστημα όπου η γηπεδούχος θα προηγείται. Αν η γηπεδούχος προηγηθεί στο 11:05 (12ο λεπτό) και ισοφαριστεί στο 15:45 (16ο λεπτό), το χρονικό διάστημα μεταξύ των δύο γκολ είναι 3 λεπτά (13ο, 14ο και 15ο)3.14. Στοιχήματα στο Σύνολο γεγονότων (μ1) πριν από ένα γεγονός (μ2)Είναι τα στοιχήματα που αφορούν το σύνολο συγκεκριμένων γεγονότων (μ1) πριν συμβεί ένα άλλο συγκεκριμένο γεγονός (μ2) όπως Σύνολο Φάουλ πριν την πρώτη Κίτρινη Κάρτα, Σύνολο Πλαγίων πριν το πρώτο Κόρνερ κ.λπ. Στην περίπτωση που το να συμβεί το ένα γεγονός προϋποθέτει και το προηγούμενο, τότε αυτό λαμβάνεται υπόψη στο μέτρημα.Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα στην αγορά Σύνολο Φάουλ πριν την πρώτη Κίτρινη Κάρτα. Αν η πρώτη Κίτρινη Κάρτα δοθεί μετά από κάποιο Φάουλ, αυτό θα μετρηθεί κανονικά στο σύνολο των Φάουλ. Αν δεν συμβεί ποτέ το γεγονός (μ2), τότε στη διευθέτηση ως αποτέλεσμα μετράει το σύνολο των γεγονότων (μ1).Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε στοίχημα στην αγορά Σύνολο Σουτ στην εστία πριν το πρώτο Γκολ. Αν δεν σημειωθεί κανένα Γκολ, τότε ως αποτέλεσμα θεωρείται το σύνολο των Σουτ στην εστία.3.15. Ειδικά στοιχήματα αγωνιστικής ημέραςΕίναι τα στοιχήματα που αφορούν τους αγώνες ενός συνόλου όπως μίας ημέρας, συγκεκριμένης ώρας κ.λπ. Αν τουλάχιστον ένας αγώνας από αυτούς ακυρωθεί ή διακοπεί, τότε όλα τα στοιχήματα της αγωνιστικής ημέρας θα επιστρέφονται, εκτός από τα στοιχήματα τα αποτελέσματα τω οποίων έχουν ήδη κριθεί (πχ Όλες οι ομάδες να σκοράρουν). Η Plumo Ltd διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τα στοιχήματα αγωνιστικής ημέρας αν υπάρχει ενημέρωση για την ακύρωση ενός αγώνα πριν την έναρξη των αγώνων.3.16. Μακροχρόνια στοιχήματαΟρίζεται ως η πρόβλεψη για το αποτέλεσμα ενός τουρνουά ή διοργάνωσης όπως Νικητής διοργάνωσης, Νικητής ομίλου, Πρώτος Σκόρερ διοργάνωσης κ.λπ. Αν ένας από τους διαγωνιζόμενους δεν λάβει μέρος στο αθλητικό γεγονός, τότε τα στοιχήματα που τον αφορούν θα επιστρέφονται. Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι συμμετέχοντες μοιράζονται την 1η θέση, τότε για τη διευθέτηση του στοιχήματος ισχύουν οι κανόνες Dead Heat και οι αποδόσεις υπολογίζονται ως εξής: Κ=(Κi-1)/N+1, όπου Κi η αρχική απόδοση του συμμετέχοντα και Ν ο αριθμός των συμμετεχόντων που ισοβάθμησαν.Παράδειγμα: Έστω ότι τοποθετήθηκε το στοίχημα Πρώτος Σκόρερ διοργάνωσης «Χ» σε απόδοση 3.10. Α) Αν δεν η επιλογή σας κερδίσει χωρίς ισοβαθμία, τότε η απόδοση θα είναι 3.10 Β) Αν ισοβαθμήσει με έναν συμμετέχοντα, η απόδοση θα είναι Κ=(3.10-1)/2+1=2.05 Γ) Αν ισοβαθμήσει με δύο συμμετέχοντες, η απόδοση θα είναι Κ=(3.10-1)/3+1=1.70Υπάρχουν ειδικοί κανόνες για μακροχρόνια στοιχήματα σε κάθε άθλημα, οι οποίοι αναφέρονται στις σχετικές ενότητες.
4.1. Ποδόσφαιρο 4.1.1. Όλα τα στοιχήματα στο Ποδόσφαιρο θα διευθετούνται με βάση την κανονική διάρκεια, εκτός αν οριστεί διαφορετικά. Στην κανονική διάρκεια υπολογίζεται κανονικά ο χρόνος των καθυστερήσεων. Τυχόν Παράταση και Διαδικασία Πέναλτι δεν υπολογίζονται στην κανονική διάρκεια.4.1.2. Καθυστερήσεις. Ο χρόνος καθυστερήσεων υπολογίζεται βάσει του χρόνου που θα δείξει ο διαιτητής, όπως εμφανίζεται στην τηλεοπτική μετάδοση. Σε περίπτωση που δεν επιδειχθεί χρόνος καθυστερήσεων κατά την τηλεοπτική μετάδοση, ο υπολογισμός γίνεται σύμφωνα με το φύλλο αγώνα. Εάν ο χρόνος καθυστερήσεων απουσιάζει από το φύλλο αγώνα, τότε ο υπολογισμός εκτελείται σύμφωνα με τον πραγματικό χρόνο καθυστερήσεων που παίχθηκε. Τα Γκολ, τα Κόρνερ και άλλα γεγονότα που συμβαίνουν στις καθυστερήσεις, θεωρούνται ότι συνέβησαν στην κανονική διάρκεια. (Οι καθυστερήσεις του 1ου ημιχρόνου θεωρούνται το 45ο λεπτό και οι καθυστερήσεις του 2ου ημιχρόνου το 90ό λεπτό).4.1.3. Κάρτες. Οι κόκκινες κάρτες δεν υπολογίζονται σε όλα τα στοιχήματα σε Κίτρινη Κάρτα. Επίσης, εάν ένας παίκτης δεχθεί 2 Κίτρινες Κάρτες, τότε θα υπολογίζεται μόνο η πρώτη. Οι Κίτρινες Κάρτες σε προπονητές και παίκτες εκτός αγωνιστικού χώρου δεν υπολογίζονται. Αν δεχτεί Κάρτα παίκτης εκτός αγωνιστικού χώρου και στη συνέχεια αυτός μπει στον αγώνα, η Κάρτα δεν θα υπολογίζεται. Αν ο ίδιος παίκτης δεχτεί 2η Κάρτα αφού μπει στον αγώνα, ούτε αυτή θα υπολογίζεται. Η Κόκκινη Κάρτα θα υπολογίζεται κανονικά. Οι κάρτες που εμφανίζονται μετά το τέλος της κανονικής διάρκειας δεν υπολογίζονται. Οι Κάρτες που δίνονται κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου, υπολογίζονται στο 2ο ημίχρονο.4.1.4. Πρώτη Κίτρινη Κάρτα/Πρώτη Αλλαγή. Στην περίπτωση που σύμφωνα με το φύλλο αγώνα το συγκεκριμένο γεγονός συμβεί και για τις δύο ομάδες στο ίδιο λεπτό, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.4.1.5. Στατιστικά (Κόρνερ, Πλάγια Άουτ, Οφσάιντ κ.λπ.). Τα γεγονότα που καταλογίζονται αλλά δεν εκτελούνται, δεν υπολογίζονται στην καταμέτρηση των γεγονότων. Για τις αγορές χρόνου σε Κόρνερ, Πλάγια, Ελεύθερα από το τέρμα και Οφσάιντ μετρά ο χρόνος που αυτά εκτελούνται και όχι ο χρόνος καταλογισμού τους. Για τις αγορές χρόνου σε Φάουλ και Κάρτες μετρά ο χρόνος υπόδειξης τους από τον διαιτητή του αγώνα.Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι η μπάλα βγαίνει εκτός παιχνιδιού στο 65:45 και το κόρνερ κερδίζεται στο 66:03. Για την διευθέτηση των αγορών χρόνου σε κόρνερ, θα υπολογίζεται ότι αυτό συνέβη στο 66:03 (67o λεπτό). Έστω ότι η μπάλα βγαίνει κόρνερ στα τελευταία δευτερόλεπτα του αγώνα, αλλά ο διαιτητής σφυρίζει τη λήξη του αγώνα πριν αυτό εκτελεστεί. Σε αυτήν την περίπτωση το κόρνερ δεν υπολογίζεται.4.1.6. Δοκάρι. Για λόγους διευθέτησης, θα υπολογίζεται ως δοκάρι όταν η μπάλα χτυπάει σε αυτό (οριζόντιο ή κάθετο) και μετά το χτύπημα η μπάλα μένει στο παιχνίδι, δηλαδή την αγγίζει παίκτης ή διαιτητής ή χτυπάει ένα άλλο δοκάρι.Ως δοκάρι δεν υπολογίζεται αν το παιχνίδι είχε σταματήσει για οποιονδήποτε λόγο πριν η μπάλα χτυπήσει το δοκάρι, αν η μπάλα πέρασε εκτός αγωνιστικού χώρου μετά το χτύπημα στο δοκάρι ή αν σημειώθηκε γκολ μετά το χτύπημα στο δοκάρι.4.1.7. Να εκτελεστεί κόρνερ και από τις 4 γωνίες του γηπέδου. Στη συγκεκριμένη αγορά θα πρέπει να προβλέψετε αν θα εκτελεστεί κόρνερ και από τις 4 γωνίες του γηπέδου. Όταν η αγορά προσφέρεται και για Live στοιχηματισμό, για τη διευκόλυνση σας, στο πεδίο των σχολίων του αγώνα υπάρχει ένδειξη με 4 σύμβολα, καθένα από τα οποία αντιπροσωπεύει και μία γωνία του γηπέδου.Η αρχική ένδειξη είναι η 0-0-0-0, η οποία σημαίνει ότι δεν έχει εκτελεστεί κανένα κόρνερ. Στο πρώτο κόρνερ που θα εκτελεστεί από μία γωνία, το αντίστοιχο 0 θα αντικατασταθεί από ένα Χ. Για παράδειγμα, ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την ένδειξη 0-X-X-X στο πεδίο των σχολίων. Το στοίχημα «Να εκτελεστεί κόρνερ και από τις 4 γωνίες του γηπέδου: Ναι» διευθετείται ως χαμένο ενώ το στοίχημα «Να εκτελεστεί κόρνερ και από τις 4 γωνίες του γηπέδου: Όχι» ως κερδισμένο.Για παράδειγμα, ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την ένδειξη Χ-X-X-X στο πεδίο των σχολίων. Το στοίχημα «Να εκτελεστεί κόρνερ και από τις 4 γωνίες του γηπέδου: Ναι» διευθετείται ως κερδισμένο ενώ το στοίχημα «Να εκτελεστεί κόρνερ και από τις 4 γωνίες του γηπέδου: Όχι» ως χαμένο.4.1.8. Ημίχρονο με τα περισσότερα γκολ. Η πρόβλεψη του ημιχρόνου στο οποίο θα σημειωθούν τα περισσότερα τέρματα.4.1.9. Ακριβές Σκορ. Η πρόβλεψη για το σκορ του αγώνα στο τέλος της κανονικής διάρκειας. Τα αυτογκόλ υπολογίζονται ως κανονικά γκολ.4.1.10. Τρόπος επίτευξης Γκολ. Για λόγους διευθέτησης ο τρόπος επίτευξης γκολ θα θεωρείται ο εξής:
- Πέναλτι: Το γκολ πρέπει να σημειωθεί με απευθείας εκτέλεση πέναλτι,
- Φάουλ: Το γκολ πρέπει να σημειωθεί με απευθείας εκτέλεση φάουλ ή κόρνερ. Αν η μπάλα χτυπήσει σε άλλον παίκτη, για να θεωρηθεί κερδισμένη η επιλογή, θα πρέπει το γκολ να κατοχυρωθεί στον εκτελεστή του φάουλ,
- Αυτογκόλ: Το γκολ πρέπει να κατακυρωθεί ως αυτογκόλ (γκολ από παίκτη της ομάδας που δέχτηκε το γκολ),
- Κεφαλιά: Το γκολ πρέπει να σημειωθεί με το κεφάλι. Τα αυτογκόλ με το κεφάλι δεν μετράνε,
- Σουτ: Όλες οι περιπτώσεις που δεν αναφέρονται παραπάνω.
- «Να σκοράρει το πρώτο γκολ: Ναι/Όχι» & «Να σκοράρει το πρώτο γκολ και Ακριβές Σκορ», τα στοιχήματα επιστρέφονται
- «Να σκοράρει οποιαδήποτε στιγμή: Ναι», τα στοιχήματα κερδίζουν
- «Να σκοράρει οποιαδήποτε στιγμή: Όχι», τα στοιχήματα επιστρέφονται
- «Να σκοράρει το πρώτο γκολ: Ναι/Όχι» & «Να σκοράρει το πρώτο γκολ και Ακριβές Σκορ», τα στοιχήματα επιστρέφονται
- «Να σκοράρει οποιαδήποτε στιγμή: Ναι», τα στοιχήματα χάνουν
- «Να σκοράρει οποιαδήποτε στιγμή: Όχι», τα στοιχήματα επιστρέφονται
- Ο αριθμός των γκολ που σημειώθηκαν σε προχωρημένο στάδιο της διοργάνωσης (πχ στον τελικό, ημιτελικό κ.λπ.),
- Ο αριθμός των Σουτ στο Τέρμα,
- Τα λιγότερα λεπτά συμμετοχής στη διοργάνωση.
- Σε ποια φάση αποκλείστηκε η ομάδα από τη διοργάνωση,
- Η θέση της ομάδας στον όμιλο,
- Τα γκολ που σημείωσε η ομάδα.
- Η μπάλα χτυπήσει εντός των ορίων της αμυνόμενης ομάδας χωρίς να την αγγίζει κάποιος,
- Η μπάλα χτυπηθεί από το πολύ δύο παίκτες της αμυνόμενης ομάδας και χτυπήσει εντός των ορίων της αμυνόμενης ομάδας ή βγει εκτός των ορίων γηπέδου.
- «Η μαύρη μπάλα μπαίνει στην τρύπα μετά το σπάσιμο: Ναι»: Χαμένο,
- «Μια μπάλα με μονό αριθμό μπαίνει στην τρύπα μετά το σπάσιμο: Ναι»: Χαμένο, «Να μπει μπάλα με ζυγό αριθμό με το σπάσιμο: Όχι»: Κερδισμένο,
- «Μια μπάλα με μονό αριθμό μπαίνει στην τρύπα μετά το σπάσιμο: Όχι»: Κερδισμένο.
- Νοκ-άουτ,
- Αποκλεισμός ενός από τους συμμετέχοντες,
- Διακοπή του αγώνα από τον γιατρό,
- Άρνηση ενός από τους συμμετέχοντες να συνεχίσει,
- Τεχνική νίκη
- 4.22.3. Η αγορά «Να μπει η μπάλα νούμερο 9 σε γωνιακή τρύπα» διευθετείται αν η μπάλα με το νούμερο 9 μπει σε τρύπα με έγκυρη στεκιά.4.22.4. Σε ένα Φρέιμ θεωρείται ότι έγινε Break και Run Out, όταν ο παίκτης που έπαιξε την πρώτη έγκυρη στεκιά και ο ίδιος ολοκλήρωσε το Φρέιμ επιτυχώς με μια σειρά από στεκιές και με την μπάλα με το νούμερο 9 να μπαίνει σε οποιαδήποτε τρύπα.4.22.5. Break – Race. Στους 15 πόντους.4.22.6. Στοιχήματα στο lag. Τα στοιχήματα στο lag διευθετούνται βάση του πραγματικού αποτελέσματος για το ποιος κέρδισε το πρώτο χτύπημα.4.22.7. Στοιχήματα στο σπάσιμο. Τα στοιχήματα θα διευθετούνται βάση του πραγματικού αποτελέσματος. Ένα αποτέλεσμα θεωρείται επίσημο όταν ανακοινώνεται από τον διαιτητή και δημοσιεύεται σε επίσημες πηγές πληροφοριών. Στην περίπτωση που τα αποτελέσματα του σπασίματος επανεξεταστούν λόγω επίσημου λάθους, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.4.22.8. Στοιχήματα σε Innings. Τα Innings αποτελούνται από δύο σπασίματα που εκτελούνται διαδοχικά και από τους δύο παίκτες. Ένα Inning θεωρείται ότι πραγματοποιήθηκε αν και οι δύο παίκτες εκτελέσουν ένα σπάσιμο στο τρέχον Inning. Στην περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, τα στοιχήματα στο Inning θα επιστρέφονται, με εξαίρεση τα στοιχήματα στα ατομικά συνολικά αποτελέσματα ενός παίκτη, αν αυτός εκτέλεσε ένα σπάσιμο. 4.23. Πυγμαχία4.23.1. Οι αγορές σε Χάντικαπ και Συνολικά γεγονότα αφορούν τους Γύρους, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά. Σε περίπτωση τροποποίησης των κανονισμών (αριθμός γύρων), τα στοιχήματα στους Συνολικούς Γύρους που υπερβαίνουν τον προηγούμενο αριθμό γύρων θα επιστρέφονται.Ένας αγώνας θα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε προτού λήξει η κανονική του διάρκεια στις εξής περιπτώσεις:
5.1. Γενικοί ορισμοί5.1.1. Τα Esports είναι αγώνες ή διοργανώσεις παιχνιδιών υπολογιστή ή βιντεοπαιχνιδιών, στα οποία γίνονται αποδεκτά στοιχήματα.5.1.2. Σαν «Εξαπάτηση» ορίζεται η χρήση οποιασδήποτε μη εξουσιοδοτημένης ή απαγορευμένης τεχνικής που επιτρέπει σε έναν παίκτη (ή παίκτες) να αποκτήσει αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι του αντιπάλου του (ή αντιπάλων). Η Εξαπάτηση θεωρείται σοβαρή παράβαση των κανόνων σε όλα τα Esports.5.1.3. Το Stream είναι μια ζωντανή ροή βίντεο ενός αγώνα, που μεταδίδεται μέσω του διαδικτύου. Για την αποφυγή οποιασδήποτε μορφής ανέντιμου παιχνιδιού, η μετάδοση γίνεται με καθυστέρηση έως και 90 δευτερολέπτων. Το ακριβές περιθώριο της καθυστέρησης ορίζεται από τους κανόνες της εκάστοτε διοργάνωσης.5.1.4. Το Frag είναι ο πόντος που απονέμεται σε έναν παίκτη ή ομάδα όταν σκοτώσει έναν αντίπαλο χαρακτήρα ή, σε ορισμένα (Esports), όταν σκοτώσει τον χαρακτήρα του (αυτοκτονία).5.1.5. Το First Blood (FB) είναι το πρώτο Frag που πετυχαίνει ένας παίκτης ή μια ομάδα σε έναν αγώνα.5.1.6. Τα Health Points (HP) είναι πόντοι υγείας ή ζωής.5.1.7. Armour (AP) είναι η θωράκιση ή οι επιπλέον πόντοι προστασίας.5.1.8. Distributed Denial of Service Attack (DDoS) είναι η επίθεση ενός χάκερ σε ένα υπολογιστικό σύστημα με σκοπό να προκαλέσει πρόβλημα στη λειτουργία του.5.1.9. Το Game Customer είναι ένα λογισμικό που πρέπει να εγκατασταθεί στον υπολογιστή του παίκτη για να διευκολύνει την ανταλλαγή δεδομένων με τον διακομιστή του παιχνιδιού και να διασφαλίσει ότι το παιχνίδι λειτουργεί σωστά.5.1.10. Η Αποσύνδεση είναι μία απώλεια σύνδεσης μεταξύ του Game Customer και του διακομιστή του παιχνιδιού.5.1.11. Τα Gameplay Demos και Match Replays είναι αποθηκευμένες καταγραφές προηγούμενων αγώνων, οι οποίες μπορούν να προβληθούν στον Game Customer ή στην ιστοσελίδα της εκάστοτε διοργάνωσης.5.1.12. Rehost είναι το γεγονός όπου η κατάσταση του παιχνιδιού επαναφέρεται στην προηγούμενη θέση της στο χάρτη.5.1.13. Ο Χάρτης είναι η τοποθεσία του παιχνιδιού, στην οποία διεξάγεται ο αγώνας.5.1.14. Ο Γύρος είναι το χρονικό διάστημα που διαρκεί ένας αγώνας.5.1.15. «Βο1»/ «Βο2»/ «Βο3» κ.λπ. (Best of 1,2,3 κ.λπ.). Με αυτόν τον τρόπο αναφέρεται η μορφή του εκάστοτε αγώνα. Ο αριθμός αφορά τον αριθμό Χαρτών που θα παιχτούν στον αγώνα. Ο νικητής του αγώνα θα είναι αυτός που θα κερδίσει τους περισσότερους χάρτες.Για παράδειγμα σε έναν αγώνα Βο3, θα παιχτούν 3 Χάρτες άρα νικητής θα είναι αυτός που θα κερδίσει 2 χάρτες.5.1.16. Battle Royale είναι μια μορφή αγώνα. Ο αγώνας αυτός διεξάγεται σε συγκεκριμένο χάρτη και παίζεται μέχρι να απομείνει ο τελευταίο επιζών παίκτης ή ομάδα.5.1.17. Playable Character (PC) είναι ένας χαρακτήρας, φανταστικό πλάσμα ή μηχανή που ελέγχεται από έναν παίκτη.Champion είναι ένας χαρακτήρας στο League of Legends (LoL).Hero είναι ένας χαρακτήρας στην Dota 2.5.1.18. Non Player Character (NPC) είναι ένας χαρακτήρας, φανταστικό πλάσμα ή μηχανή που ελέγχεται από τον υπολογιστή.5.1.19. Pistol Round είναι ο πρώτος γύρος του αγώνα, όπου μόνο τα πιστόλια είναι διαθέσιμα για τους παίκτες. Global Offensive είναι ο αντίστοιχος πρώτος γύρος στο Counter Strike (CS).5.1.20. Μορφή κύριας βάσης. Είναι η μορφή του αγώνα κατά τον οποίο η ομάδα που καταστρέψει πρώτη την κύρια βάση του αντιπάλου, κερδίζει τον αγώνα.Η κύρια βάση στο LoL είναι η Nexus.Η κύρια βάση στην Dota 2 είναι η Ancient (ή αλλιώς Throne).5.1.21. Οι φάσεις Επιλογής και Απαγόρευσης (Pick and Ban Phases) που υπάρχουν σε ορισμένα Esports, είναι φάσεις που πραγματοποιούνται πριν από την έναρξη ενός αγώνα. Στη φάση Επιλογή, οι ομάδες επιλέγουν χαρακτήρες, χάρτες κ.λπ. Στη φάση Απαγόρευση, οι ομάδες απαγορεύουν σε έναν αντίπαλο να επιλέξει κάποιον χαρακτήρα, τοποθεσία κ.λπ.5.2. Βασικές Κατηγορίες Στοιχημάτων στα Esports. Κανόνες αποδοχής και διευθέτησης στοιχημάτων.5.2.1. Τα στοιχήματα στα Esports, ανταποκρίνονται στους Γενικούς Κανόνες Στοιχηματισμού και στις Βασικές Κατηγορίες Στοιχημάτων, όπως αναγράφονται στις ενότητες 1 και 3 των κανόνων.5.2.2. Τα στοιχήματα στα Esports, διευθετούνται σύμφωνα με την ενότητα 2 των κανόνων, λαμβάνοντας υπόψη την ειδική φύση συγκεκριμένων Esports.5.2.3. Το μέγιστο ποσό πληρωμής στα στοιχήματα στα Esports καθορίζεται από την παράγραφο 1.3. των κανόνων.5.2.4. Το τελικό αποτέλεσμα ενός αγώνα υπολογίζεται σύμφωνα με το σκορ που εμφανίζεται στην οθόνη λήξης αγώνα.5.2.5. Η αλλαγή στο σκορ μετά από ένα rehost δεν συνιστά λόγο ακύρωσης ενός στοιχήματος.5.2.6. Στην περίπτωση που το τελικό αποτέλεσμα ενός αγώνα δεν είναι δυνατό να καθοριστεί, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.2.7. Οι αποφάσεις για τα στοιχήματα που τοποθετήθηκαν σε παιχνίδια που ξεκίνησαν αλλά δεν ολοκληρώθηκαν, λαμβάνονται από τους κανόνες του εκάστοτε Esport και διοργάνωσης κάτω από την οποία διεξήχθη το παιχνίδι.5.2.8. Στην περίπτωση τεχνικών προβλημάτων που απαιτούν επανεκκίνηση του παιχνιδιού, το τελικό σκορ μπορεί να προσδιοριστεί από το σκορ που εμφανίζεται πριν από τη διακοπή του παιχνιδιού.5.2.9. Η αποσύνδεση του stream δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης ενός στοιχήματος, εκτός αν είναι αδύνατο να καθοριστεί το τελικό αποτέλεσμα ενός αγώνα.Για παράδειγμα:ο αγώνας έληξε κατά τη διάρκεια μιας αποσύνδεσης Αφού συνεχιστεί η ροή, το αποτέλεσμα του αγώνα δεν ήταν δυνατό να καθοριστεί. Σε αυτήν την περίπτωση, τα στοιχήματα επιστρέφονται.5.2.10. Οι τεχνικές δυσλειτουργίες, παρεμβολές, αποσυνδέσεις, επιθέσεις DDoS κ.λπ. δεν αποτελούν λόγο ακύρωσης ενός στοιχήματος, εκτός αν είναι αδύνατο να καθοριστεί το τελικό αποτέλεσμα ενός αγώνα.5.2.11. Στην περίπτωση που ένα παιχνίδι διακοπεί για τεχνικούς λόγους (βλάβη υπολογιστή, σφάλμα σύνδεσης κ.λπ.) και έχει προγραμματιστεί να επαναληφθεί, τα στοιχήματα στο παιχνίδι που έχει σταματήσει διευθετούνται σύμφωνα με τους γενικούς κανόνες διευθέτησης στοιχημάτων σε γεγονότα που έχουν διακοπεί (βλ. 2.3.). Στην περίπτωση που το παιχνίδι παιχθεί μέχρι το τέλος, το αποτέλεσμα καθορίζεται λαμβάνοντας υπόψη όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.5.2.12. Στην Dota 2 και το Counter Strike: Global Offensive, αν ένας από τους παίκτες μιας ομάδας δεν εμφανιστεί εντός 10 λεπτών από την έναρξη του παιχνιδιού (σύμφωνα με την ώρα που αναφέρεται στο πρόγραμμα της διοργάνωσης), ή αν για οποιονδήποτε λόγο μια ομάδα δεν μπορέσει να ξεκινήσει ένα παιχνίδι εγκαίρως, με αποτέλεσμα την τεχνική ήττα σύμφωνα με τους κανόνες της διοργάνωσης, τότε το παιχνίδι θεωρείται άκυρο και τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.2.13. Μία αλλαγή στον αριθμό των παικτών ή των αντικαταστατών τους (επειδή ένας παίκτης αποσυνδέθηκε για τεχνικούς λόγους, επίθεση DDoS κ.λπ.), δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης ενός στοιχήματος.5.2.14. Τα αποτελέσματα των προηγούμενων αγώνων και διοργανώσεων στο Εfootball, Eicehockey, Ebasketball, Etennis, Efloorball, Erugby και άλλων Esports, είναι διαθέσιμα στο www.esportliga.pro. Η υπηρεσία παρέχεται από την LLC Manearm.Επιπλέον αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στα: efootball.sport-liga.pro ehockey.sport-liga.pro5.2.15. Τα στατιστικά, οι καταγραφές αγώνων και τα streams των Esports, εμφανίζονται στους σχετικούς συνδέσμους στις πηγές πληροφοριών κατά τον έλεγχο αποτελεσμάτων παιχνιδιού.5.3. Ειδικές Κατηγορίες Στοιχημάτων στα Esports. Κανόνες αποδοχής και διευθέτησης στοιχημάτων.5.3.1. Dota 25.3.2. Στοιχήματα στην αγορά «Ο Χάρτης να ολοκληρωθεί την ημέρα». Πρέπει να προβλέψετε αν ο χάρτης θα ολοκληρωθεί μέσα στην ημέρα. Αυτό υπολογίζεται σύμφωνα με τον κύκλο εναλλαγής μεταξύ ημέρας και νύχτας εντός του παιχνιδιού. Η ημέρα εντός του παιχνιδιού ξεκινάει στο χρόνο 0:00 του παιχνιδιού και τελειώνει κατά την αρχή της νύχτας εντός του παιχνιδιού (περίοδος 5 λεπτών). Κατά τη διευθέτηση αυτής της αγοράς, η ικανότητα του Night Stalker «Dark Ascension» δεν λαμβάνεται υπόψη.5.3.3. Στοιχήματα στο First Blood. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα σκοράρει το πρώτο frag του παιχνιδιού.5.3.4. Στοιχήματα στο Roshan. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα σκοτώσει πρώτη τον NPC Roshan στο χάρτη. Στην περίπτωση που καμία ομάδα δεν σκοτώσει τον NPC που αναφέρεται στο όνομα της αγοράς, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.3.5. Στην περίπτωση που ένα παιχνίδι χάσει την κατάσταση βαθμολογίας του, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.3.6. Στην περίπτωση που ένα παιχνίδι Random Battle χάσει την κατάσταση βαθμολογίας του, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.3.7. Στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο ένα παιχνίδι δεν ολοκληρώθηκε και αργότερα συνεχίστηκε με σκορ 0-0, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.3.8. Το τελικό σκορ του παιχνιδιού καθορίζεται από το σκορ που εμφανίζεται στην οθόνη μετά την καταστροφή του Ancient.5.3.9. Η πρώτη ομάδα που θα καταστρέψει τον θρόνο του αντιπάλου θα ανακηρυχθεί νικήτρια, ανεξάρτητα από το τρέχον σκορ στο frag.5.4. Counter Strike: Global Offensive5.4.1. H συνολική βαθμολογία ενός frag υπολογίζεται σύμφωνα με τον αριθμό των χαρακτήρων που σκοτώθηκαν. Υπολογίζονται τα frags που καταλογίζονται μετά το επίσημο τέλος ενός γύρου, οι αυτοκτονίες και οι φιλικές δολοφονίες.5.4.2. Στοιχήματα στην «Τοποθέτηση βόμβας» (Ναι/Όχι). Η πρόβλεψη για το αν η επιλεγμένη ομάδα τοποθετήσει ή όχι μια βόμβα σε έναν συγκεκριμένο γύρο.5.4.3. Στοιχήματα στην «Εξουδετέρωση βόμβας» (Ναι/Όχι). Η πρόβλεψη για το αν η επιλεγμένη ομάδα εξουδετερώσει ή όχι μια βόμβα σε έναν συγκεκριμένο γύρο.5.4.4. Στην περίπτωση ισοπαλίας (15-15), θα παιχτούν 6 επιπλέον γύροι ως παράταση. Νικήτρια θα είναι η ομάδα που θα κερδίσει 4 από αυτούς τους γύρους. Στην περίπτωση νέας ισοπαλίας (18-18), θα παιχτούν 6 επιπλέον γύροι κ.ο.κ..5.4.5. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αποτέλεσμα ενός παιχνιδιού μπορεί να κηρυχθεί ισόπαλο, σύμφωνα με τους κανόνες της διοργάνωσης ή με απόφαση της επιτροπής κριτών.5.4.6. Στην περίπτωση που ένα παιχνίδι διακοπεί λόγω άρνησης ενός παίκτη (ή ομάδας) να συμμετάσχει ή αποκλεισμού του, η αντίπαλη ομάδα θεωρείται νικήτρια.Για λόγους διευθέτησης, όλοι οι εναπομείναντες Χάρτες θα θεωρείται ότι τους κέρδισε ο νικητής του αγώνα.Για παράδειγμα:Έστω ότι σε παιχνίδι μεταξύ των Ομάδα Α και Ομάδα Β, η Ομάδα Β αποσύρεται ενώ το σκορ χάρτη είναι 13-16, 8-8.Τότε το τελικό σκορ θα είναι 13-16, 16-8, 16-0 και όλα τα στοιχήματα θα διευθετηθούν βάση αυτού.5.4.7. Ένα παιχνίδι θεωρείται ότι ξεκίνησε όταν γίνει το πρώτο frag στον pistol round.5.4.8. Στην περίπτωση που μια ομάδα ξεκινήσει το παιχνίδι με πλεονέκτημα που βασίζεται σε τεχνική απόφαση ή κανόνα, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται, εκτός αν οι πληροφορίες σχετικά με το πλεονέκτημα προσδιορίστηκαν πριν από το παιχνίδι.5.4.9. Στην περίπτωση που υπάρξει αλλαγή στη μορφή του παιχνιδιού (αριθμός χαρτών, γύρων κ.λπ.), τα στοιχήματα θα επιστρέφονται, εκτός από αυτά που τοποθετήθηκαν σε ολοκληρωμένες θέσεις.5.4.10. Στην περίπτωση που δεν παιχτεί ούτε ένας γύρος σε έναν χάρτη, τα στοιχήματα σε αυτόν τον χάρτη θα επιστρέφονται.5.4.11. Μια επανεκκίνηση διακομιστή, έπειτα από τεχνικό σφάλμα, που προκαλεί προσομοίωση του αγώνα στον χάρτη τη στιγμή της επανεκκίνησης και μια αλλαγή στη βαθμολογία γύρου ή παιχνιδιού, δεν αποτελούν λόγο ακύρωσης ενός στοιχήματος.5.5. League of Legends5.5.1. Στοιχήματα στο “Dragon”, “Baron” ή “Herald”. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα σκοτώσει πρώτη τον επιλεγμένο NPC στο χάρτη. Στην περίπτωση που καμία ομάδα δεν σκοτώσει τον NPC που αναφέρεται στο όνομα της αγοράς, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.5.2. Η μορφή του αγώνα καθορίζεται από τους κανόνες της διοργάνωσης. Ένας αγώνας μπορεί να αποτελείται από ένα, τρία ή πέντε παιχνίδια.5.5.3. H συνολική βαθμολογία ενός frag υπολογίζεται σύμφωνα με τον αριθμό των πρωταθλητών που σκοτώθηκαν. Οι δολοφονίες των υπηρετών ή τεράτων, όπως επίσης και οι δολοφονίες των πρωταθλητών από υπηρέτες ή τέρατα, δεν λαμβάνονται υπόψη στο τρέχον σκορ αγώνα.5.5.4. Η πρώτη ομάδα που θα καταστρέψει το Nexus του αντιπάλου θα ανακηρυχθεί νικήτρια, ανεξάρτητα από το τρέχον σκορ στο frag.5.5.5. Αν μία τεχνική διακοπή κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού διαρκέσει περισσότερα από 30 λεπτά, τα αποτελέσματα του αγώνα θα ακυρώνονται και ο αγώνας επανεκκινείται στην φάση Επιλογή και Απαγόρευση. Ο αγώνας θα θεωρείται άκυρος και τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.5.6. Στην περίπτωση που ένας παίκτης δεν μπορεί να συνεχίσει να συμμετέχει σε έναν αγώνα, λόγω προβλημάτων υγείας, και η ομάδα του χάσει με τεχνική ήττα, σύμφωνα με τους κανόνες της διοργάνωσης, τα στοιχήματα δεν θα επιστρέφονται.5.5.7. Στην περίπτωση που μία ομάδα υπερβεί το όριο των 10 λεπτών για την επίλυση τεχνικών προβλημάτων κατά τη διάρκεια μιας παύσης, τότε η ομάδα θα χάσει με τεχνική ήττα, σύμφωνα με τους κανόνες της διοργάνωσης, και τα στατιστικά του αγώνα δεν θα μετρηθούν. Το γεγονός θα θεωρείται ότι δεν πραγματοποιήθηκε και τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.6. Hearthstone5.6.1. Ένας αγώνας θεωρείται ότι ξεκίνησε όταν και οι δύο παίκτες έχουν παίξει το πρώτο φύλλο από τις αντίστοιχες τράπουλες τους.5.6.2. Στην περίπτωση που ένας παίκτης δεν ολοκληρώσει τον αγώνα για οποιονδήποτε λόγο (αποσύνδεση, επίθεση DDoS κ.λπ.), τότε ο αντίπαλος παίκτης θα θεωρείται νικητής.Για λόγους διευθέτησης, όλα τα εναπομείναντα παιχνίδια θα θεωρείται ότι τους κέρδισε ο νικητής του αγώνα.Για παράδειγμα:Έστω ότι σε παιχνίδι μεταξύ των Παίκτης Α και Παίκτης Β, ο Παίκτης Β αποσύρεται ενώ το σκορ είναι 2-0.Τότε το τελικό σκορ θα είναι 2-3 και όλα τα στοιχήματα θα διευθετηθούν βάση αυτού.5.6.3. Στην περίπτωση επαναληπτικού αγώνα λόγω ισοπαλίας, τα στοιχήματα δεν θα επιστρέφονται, εκτός από τις περιπτώσεις που προκαλούνται από τη μορφή της διοργάνωσης. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ήττα απονέμεται στον παίκτη που επρόκειτο να κάνει την κίνηση του τη στιγμή που ορίστηκε η ισοπαλία.5.6.4. Στην περίπτωση που το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα δεν μπορεί να καθοριστεί, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται. Τα στοιχήματα σε τελικές θέσεις θα διευθετούνται.5.6.5. Στην περίπτωση που ένας παίκτης παραιτηθεί πριν από την πρώτη κίνηση, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.6.6. Η συνολική υγεία υπολογίζεται με βάση το σύνολο πόντων υγείας (ΗΡ) που απομένουν στον ήρωα που νικά, μετά το τέλος του παιχνιδιού. Οι πόντοι θωράκισης ενός χαρακτήρα (ΑΡ) δεν λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό της συνολικής υγείας.5.7. Rocket League5.7.1. Τα γεγονότα στη Rocket League διεξάγονται στη λειτουργία Random Battle (Τυχαία Μάχη).5.7.2. Στοιχήματα γίνονται δεκτά μόνο στην κανονική διάρκεια του αγώνα.5.7.3. Μορφή αγώνα:
- Δύο ομάδες, 3x3
- Κανονική διάρκεια αγώνα 5 λεπτά
- Βαθμός δυσκολίας “Star”. 5.7.4. Τα στοιχήματα γίνονται δεκτά στις ακόλουθες λειτουργίες παιχνιδιού:
- Soccar (Ποδόσφαιρο)
- Hoops (Μπάσκετ)
- Snow Day (Χόκεϊ Επί Πάγου) 5.7.5. Η ομάδα που σημειώνει τα περισσότερα γκολ θεωρείται η νικήτρια του αγώνα.5.8. Overwatch5.8.1. Στην περίπτωση ισοπαλίας χαρτών στον αγώνα (2-2), θα παιχτεί ένα επιπλέον παιχνίδι σε έναν χάρτη. Η νικήτρια ομάδα θα ανακηρυχθεί με βάση το αποτέλεσμα του επιπλέον παιχνιδιού και θα λάβει έναν επιπλέον πόντο.5.8.2. Στην περίπτωση που ένα παιχνίδι διακοπεί λόγω άρνησης ενός παίκτη (ή ομάδας) να συμμετάσχει ή αποκλεισμού του, η αντίπαλη ομάδα θεωρείται νικήτρια.Για λόγους διευθέτησης, όλοι οι εναπομείναντες πόνται θα θεωρείται ότι τους κέρδισε ο νικητής του αγώνα.Για παράδειγμα:Έστω ότι σε παιχνίδι μεταξύ των Ομάδα Α και Ομάδα Β, η Ομάδα Β αποσύρεται ενώ το σκορ είναι 1-1.Τότε το τελικό σκορ θα είναι 2-1 και όλα τα στοιχήματα θα διευθετηθούν βάση αυτού.5.8.3. Στην περίπτωση που το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα δεν μπορεί να καθοριστεί, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται. Τα στοιχήματα σε τελικές θέσεις θα διευθετούνται. Ο αγώνας θεωρείται ότι έχει ξεκινήσει μετά το πρώτο frag.5.8.4. Στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο μια ομάδα δεν μπορέσει να ξεκινήσει ένα παιχνίδι εγκαίρως, με αποτέλεσμα την τεχνική ήττα σύμφωνα με τους κανόνες της διοργάνωσης, τότε το παιχνίδι θεωρείται άκυρο και τα στοιχήματα θα επιστρέφονται.5.8.5. Στην περίπτωση που υπάρξει αλλαγή στη μορφή του παιχνιδιού (αριθμός χαρτών, γύρων κ.λπ.), τα στοιχήματα θα επιστρέφονται, εκτός από αυτά που τοποθετήθηκαν σε ολοκληρωμένες θέσεις.5.8.6. Μία αλλαγή στον αριθμό των παικτών (επειδή ένας παίκτης αποσυνδέθηκε για τεχνικούς λόγους, επίθεση DDoS κ.λπ.), δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης ενός στοιχήματος.5.8.7. Στην περίπτωση που ένας αγώνας (ή παιχνίδι σε χάρτη) ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρωθεί ποτέ, τα στοιχήματα θα επιστρέφονται, εκτός αν το αποτέλεσμα τους έχει κριθεί.5.9. PlayerUnknown's Battlegrounds5.9.1. Στοιχήματα Η2Η. Η πρόβλεψη για το αν ο επιλεγμένος παίκτης, ζευγάρι ή ομάδα καταταχθεί υψηλότερα από έναν άλλο παίκτη, ζευγάρι ή ομάδα κατά την ολοκλήρωση του αγώνα.5.9.2. Στοιχήματα Η2Η σε Πόντους. Τα στοιχήματα διευθετούνται με βάση την κατηγορία και οι πόντοι μετράνε για τη θέση και τα frags.5.9.3. Στοιχήματα στα «Περισσότερα frags». Τα στοιχήματα διευθετούνται με βάση την κατηγορία και πόντοι μετράνε μόνο για ομαδικούς πόντους frag. Νικήτρια είναι η ομάδα με τα περισσότερα frags.5.9.4. Στοιχήματα στο «Top 3 στον γύρο». Τα στοιχήματα διευθετούνται με βάση την κατηγορία και οι πόντοι μετράνε για τη θέση και τα frags.5.9.5. Μορφή αγώνα: Battle Royale.5.9.6. Στην περίπτωση διαφωνίας, ο νικητής καθορίζεται από την διοργανώτρια αρχή και τα δεδομένα στο liquipedia.net.5.10. Efootball5.10.1. Όλοι οι τύποι και τα είδη στοιχημάτων που γίνονται δεκτά σε αγώνες ποδοσφαίρου γίνονται επίσης δεκτά και σε αγώνες Εfootball (βιντεοπαιχνίδια FIFA, Pro Evolution Soccer). Τα στοιχήματα στο Εfootball ακολουθούν τους κανόνες διευθέτησης του Ποδοσφαίρου (sβλ. Ρήτ. 4.1. των παρόντων κανόνων).Όλοι οι αγώνες στο Εfootball θεωρούνται ανεπίσημοι αγώνες.5.10.2. Οι εικονικές διοργανώσεις FIFA Euroleague και FIFA World League διεξάγονται με τη μορφή σεζόν. Η μορφή των αγώνων είναι:
- Δύο ημίχρονα των 6 λεπτών
- Επίπεδο δυσκολίας “Beginner”
- Κατηγορία 24 ομάδων με αγώνες 2 γύρων, εντός κι εκτός έδρας
- Στη διοργάνωση FIFA Euroleague, συμμετέχουν σύλλογοι
- Στη διοργάνωση FIFA World League, συμμετέχουν εθνικές ομάδες
- Δύο ημίχρονα των 7 λεπτών
- Επίπεδο δυσκολίας “Beginner”
- Δύο ημίχρονα των 6 λεπτών
- Επίπεδο δυσκολίας “Legendary”
- Ultimate Team
- 3 περίοδοι των 4 λεπτών, χωρίς παράταση
- Επίπεδο δυσκολίας “Semi-Pro”
- Λειτουργία “Competitive Style”
- 3 περίοδοι των 4 λεπτών, χωρίς παράταση
- Επίπεδο δυσκολίας “Superstar”
- Λειτουργία “Traditional Style”
- Περίοδοι των 4 λεπτών
- Επίπεδο δυσκολίας “Superstar”
- Ultimate Team
- 4 περίοδοι των 12 λεπτών με παράταση 5 λεπτών
- Επίπεδο δυσκολίας “All-Star”
- 4 περίοδοι των 10 λεπτών με παράταση 4 λεπτών
- Επίπεδο δυσκολίας “Custom”
- 4 περίοδοι των 10 λεπτών με παράταση 4 λεπτών
- Επίπεδο δυσκολίας “All-Star”
- για ομάδες NBA: 100-70
- για ομάδες EuroLeague: 90-60
- με 1 και 2 πόντους, όταν παίζεται σε μία μπασκέτα
- με 2 και 3 πόντους, όταν παίζεται σε δύο μπασκέτες
- 40 δευτερόλεπτα για κάθε επίθεση ομάδας
- το παιχνίδι τελειώνει όταν μια ομάδα σκοράρει 21 ή περισσότερους πόντους και με ελάχιστη διαφορά 2 πόντων.
- Τρία σετ
- Tiebreak στο καθοριστικό τρίτο σετ σε περίπτωση ισόπαλου σκορ
- Επιφάνειες: γρασίδι, χώμα, σκληρή
- Επίπεδο δυσκολίας “World Class”
- Σετ στους 25 πόντους
- Tiebreak στους 15 πόντους
- Πρώτος στα 3 σετ κερδίζει.
- Σύστημα γύρων με 4 γύρους
- 3 περίοδοι των 5 λεπτών, χωρίς παράταση
- Επίπεδο δυσκολίας “Normal”
- Ταχύτητα παιχνιδιού 50%
- Σύστημα γύρων με 4 γύρους
- 2 ημίχρονα των 10 λεπτών, χωρίς παράταση
- Επίπεδο δυσκολίας “Easy”
- Παιχνίδι ενός χάρτη, το παιχνίδι συνεχίζεται σε γύρους ως τις 7 νίκες (ισοπαλία σε περίπτωση σκορ 6-6)
- Παιχνίδια 3 και 5 χαρτών, σε περίπτωση σκορ 6-6, παίζεται ένας επιπλέον γύρος για τον καθορισμό του νικητή.
- 3 γύροι
- Λετουργία “Regular Fight”
- Επίπεδο δυσκολίας “Legendary”