Για στοιχηματισμό σε αγώνες ποδοσφαίρου χρησιμοποιείται η κανονική διάρκεια. Ο χρόνος που προσθέτει ο διαιτητής στον κύριο χρόνο αναφέρεται ως χρόνος τραυματισμού και θεωρείται μέρος της κανονικής διάρκειας. Ο χρόνος τραυματισμού δεν πρέπει να συγχέεται με την παράταση (2 ημίχρονα των 15 λεπτών), ο οποίος προστίθεται στην περίπτωση ισοπαλίας σε αγώνες κυπέλλου. Η παράταση δεν λαμβάνεται υπόψην στην κανονική διάρκεια και επομένως δεν υπολογίζεται, εκτός από ειδικές περιπτώσεις.
Ας πάρουμε ως παράδειγμα το ακόλουθο σενάριο: Τα στοιχήματα που έχουν τοποθετηθεί στη Γερμανία για να κερδίσει στους προημιτελικούς. Στο τέλος της κανονικής διάρκειας το σκορ είναι ισοπαλία, ο διαιτητής προσθέτει την παράταση (2 ημίχρονα των 15 λεπτών). Η Γερμανία κερδίζει στην παράταση, σημειώνοντας ένα γκολ στο 120ο λεπτό. Τα στοιχήματα που τοποθετήθηκαν στο να κερδίσει η Γερμανία θεωρούνται χαμένα (επειδή το αποτέλεσμα της κανονικής διάρκειας είναι ισοπαλία). Εάν θέλετε να στοιχηματίσετε στη Γερμανία για να προκριθεί στους ημιτελικούς, τότε υπάρχει ένα συγκεκριμένο είδος στοιχημάτων που βρίσκεται στο «Qualify» («Να προκριθεί»).
Τα γκολ, οι αλλαγές και άλλα συμβάντα που σημειώθηκαν στο χρόνο τραυματισμού θεωρούνται ότι έχουν πραγματοποιηθεί στην κανονική διάρκεια (ο χρόνος τραυματισμού του 1ου ημιχρόνου είναι το 45ο λεπτό και ο χρόνος τραυματισμού του 2ου ημιχρόνου είναι το 90ο λεπτό).
Ας πάρουμε το ακόλουθο σενάριο για παράδειγμα: Στο 90ο λεπτό του αγώνα το σκορ είναι 0:0 και προστίθενται 5 λεπτά ως χρόνος τραυματισμού, η γηπεδούχος σκοράρει στο 5ο λεπτό του χρόνου τραυματισμού. Για λόγους υπολογισμού υποτίθεται ότι ο αγώνας έληξε με σκορ 1:0 και ένα γκολ βαθμολογήθηκε στο 90ο λεπτό.
Χάντικαπ-Handicap: Το χάντικαπ μπορεί να είναι θετικό, αρνητικό ή μηδέν. Το επιλεγμένο χάντικαπ πρέπει να προστεθεί (αν είναι θετικό) ή να αφαιρεθεί (αν είναι αρνητικό) στο αποτέλεσμα του αγώνα. Αν μετά την προσθήκη ενός χάντικαπ, το αποτέλεσμα του αγώνα γίνει θετικό για την επιλεγμένη ομάδα, το στοίχημα θεωρείται ότι έχει κερδίσει. Στην περίπτωση ισοπαλίας, το στοίχημα θεωρείται άκυρο και θα επιστραφεί.
Για παράδειγμα, εάν το στοίχημα τοποθετήθηκε στην πρώτη ομάδα με αρνητικό χάντικαπ «-1» και ο αγώνας τελείωσε σε: α) 0:0 - το στοίχημα χάνει β) 1:0 - το στοίχημα είναι άκυρο γ) 2:0 - το στοίχημα κερδίζει. Εάν το στοίχημα τοποθετήθηκε στην πρώτη ομάδα με χάντικαπ «+0,5» και ο αγώνας τελείωσε σε: α) 0:1 - το στοίχημα χάνει β) 0:0, 1:0, 2:0, κλπ. - το στοίχημα κερδίζει.
Ημίχρονο / Τελικό - Half time/Full time: Κάποιος πρέπει να μαντέψει το αποτέλεσμα του πρώτου ημιχρόνου και το τέλος του αγώνα σε ένα μόνο στοίχημα. Για να αναφερθούμε σε αυτά τα αποτελέσματα, στη γραμμή στοιχήματος χρησιμοποιούνται τα ακόλουθα σύμβολα: «1» - νίκη για την γηπεδούχο, «2» - νίκη για την φιλοξενούμενη, «Χ» - ισοπαλία. Το αποτέλεσμα του 1ου ημιχρόνου εμφανίζεται στην πρώτη θέση ενώ το αποτέλεσμα του αγώνα στην δεύτερη. Το αποτέλεσμα του 2ου ημιχρόνου δεν λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό αυτού του στοιχήματος.
Για παράδειγμα:
Αν ο αγώνας τελείωσε με το σκορ 1:1, και το πρώτο ημίχρονο - 1:0, τότε το «1/X» κερδίζει. Αν ο αγώνας τελείωσε με το σκορ 1:0, και το πρώτο ημίχρονο - 0:0, τότε το «X/1» κερδίζει. Αν ο αγώνας τελείωσε με το σκορ 1:0, και το πρώτο ημίχρονο - 1:0, τότε το «1/1» κερδίζει.
Όλα τα στοιχήματα σε κόκκινη κάρτα, δε θεωρούνται έγκυρα σε κίτρινες κάρτες. Αν ένας παίκτης αποβληθεί με δυο κίτρινες κάρτες, μόνο μία κίτρινη κάρτα (η πρώτη) λαμβάνεται υπόψη. Η κίτρινη κάρτα που παρουσιάζεται σε παίκτες ή σε άλλα άτομα που δεν συμμετέχουν στον αγώνα (παίκτες για αντικατάσταση, προπονητές και άλλοι) δεν λαμβάνεται υπόψη στον υπολογισμό των στοιχημάτων για κίτρινες κάρτες.
Για παράδειγμα, ο διαιτητής έδειξε τρείς κίτρινες κάρτες στη γηπεδούχο ομάδα. Η φιλοξενούμενη ομάδα έλαβε τέσσερις κίτρινες κάρτες και ένας από τους παίκτες αφήνει το γήπεδο εξαιτίας δυο κίτρινων καρτών. Το αποτέλεσμα για τις κίτρινες κάρτες θα υπολογιστεί ως ακολούθως: 3:3 και "Κόκκινη κάρτα: Ναι"/"Red card:Yes".
Στοιχηματισμός στην απόδοση των παικτών (Player specials): Αν ο παίκτης μπεί στο γήπεδο ως αντικαταστάστης, τότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί η ακόλουθη διαδικασία υπολογισμού: αν μια από τις ομάδες έχει ήδη σκοράρει, τότε τα στοιχήματα "Να σκοράρει πρώτο γκολ - score first goal" και "Ποιος θα σκοράρει πρώτο γκολ και ποιο θα είναι το ακριβές σκορ - who will score first goal and what will be the correct score" για εκείνον το παίκτη πρέπει να επιστραφούν. Το στοίχημα "Να σκοράρει γκολ: Όχι - score goal:No" δεν εξαρτάται από το σκορ του αγώνα και επιστρέφεται σε κάθε περίπτωση. Τα εναπομείναντα στοιχήματα υπολογίζονται όπως περιγράφεται στη
παράγραφος 3.6. των επίσημων Κανονισμών.Για παράδειγμα, ο παίκτης μπήκε στο γήπεδο στο 65ο λεπτό όταν το σκόρ ήταν 1:1, και σκόραρε.
Ο στοιχηματισμός στον παίχτη υπολογίζεται ως ακολούθως:
"Να σκοράρει πρώτο γκολ- Score 1st goal" επιστροφή (χρημάτων) "Να σκοράρει γκολ: Ναι - Score goal:Yes" - κέρδισε "Να σκοράρει γκολ: Όχι - Score goal:No" - επιστροφή (χρημάτων) "Να σκοράρει πρώτο γκολ και το σκόρ του αγώνα 2:1 - Score 1st goal and the score of the match 2:1" - επιστροφή (χρημάτων)
Για παράδειγμα, ο παίκτης μπήκε στο γήπεδο στο 65ο λεπτό όταν το σκόρ ήταν 1:1, και δεν έβαλε γκολ.
Ο στοιχηματισμός στον παίχτη υπολογίζεται ως ακολούθως:
"Να σκοράρει πρώτο γκολ - Score 1st goal" - επιστροφή (χρημάτων) "Να σκοράρει: Ναι - Score:Yes" - έχασε "Να σκοράρει: Όχι - Score:No" - επιστροφή (χρημάτων) "Να σκοράρει πρώτο γκολ και το σκόρ του αγώνα 2:1- Score 1st goal and the score of the match 2:1" - επιστροφή (χρημάτων)
Για σκοπούς υπολογισμού, θεορείστε ότι συνέβηκαν αυτά τα γεγονότα αν:
Για παράδειγμα: Σε συνέχεια ενός σουταρίσματος τέρματος, ο τερματοφύλακας σούταρε εκτός τη μπάλα (στην πλάγια γραμμή) και ο διαιτητής τερμάτισε τον αγώνα με ένα τελικό σφύριγμα. Το σουτάρισμα τέρματος πρέπει να θεωρηθεί ως το τελευταίο γεγονός σε αυτή τη περίπτωση. (Το "άουτ" δεν θεωρείται ως το τελευταίο γεγονός σε αυτή τη περίπτωση επειδή δεν εκετελέστηκε ποτέ το πλάγιο άουτ, αφού ο αγώνας είχε ήδη λήξει)
Για παράδειγμα, η μπάλα βγαίνει από το γήπεδο διασταυρώνοντας την περιοχή γύρω από τα δοκάρια από τον παίκτη της αμυνόμενης ομάδας και ο διαιτητής λήγει τον αγώνα με το τελικό σφύριγμα. Σε αυτή τη περίπτωση το σουτάρισμα από το κόρνερ δεν υπολογίζεται επειδή το κόρνερ δε θα εκτελεστεί ποτέ αφού ο αγώνας έχει ήδη λήξει.
Στοιχήματα "Τι συμβάινει σε έναν παίκτη αρχικά - What happens to a player first" Κάποιος χρειάζεται να μαντέψει ποιο γεγονός από τη λίστα θα συμβεί σε έναν παίκτη αρχικά, κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αν ένας παίκτης δεν εμφανιστεί στην γραμμή παράταξης, τότε όλα τα σχετικά στοιχήματα επιστρέφονται. Το στοίχημα "Θα παίξει σε ολόκληρο τον αγώνα - will play the entire match" κερδίζει μόνο αν ο παίκτης έπαιξε σε όλο τον αγώνα και αν ο παίκτης δεν ήταν υπεύθυνος για τα ακόλουθα άλλα γεγονότα: ο παίκτης σκόραρε γκολ, ο παίκτης έχασε γκολ (σε περίπτωση τερματοφύλακα), ο παίκτης δεν έλαβε κίτρινη κάρτα κλπ.
Ας πάρουμε ως παράδειγμα το ακόλουθο σενάριο: Τα ακόλουθα στοιχήματα για τον τερματοφύλακα στην πρόταση "Τι συμβαίνει πριν": "έπαιξε ολόκληρο τον αγώνα" "What happens before: played the entire match" , "έχασε γκολ" "miss goal", "κίτρινη κάρτα ή κόκκινη κάρτα" "yellow card or red card", "αμυνόμενα πέναλτι" "defend penalties", "θα αντικατασταθεί""will be replaced".
Τα στοιχήματα "θα παίξει σε όλο τον αγώνα - will play the entire match" κερδίζουν μόνο αν ο τερματοφύλακας δεν αντικατασταθεί (αντικαταστάσεις), αν η ομάδα του δεν παραχώρησε γκολ, αν ο τερματοφύλακας δεν έλαβε κίτρινη ή κόκκινη κάρτα και αν δεν υπάρχει καταγεγγραμένο πέναλτι έναντι της ομάδας του.
Αν ο τερματοφύλακας ήρθε από τον πάγκο, τότε όλα τα στοιχήματα "Τι συμβαίνει αρχικά" για εκείνον πρέπει να επιστραφούν.
Το στοίχημα "Πως θα σκοράρει το πρώτο γκολ - How 1st goal will be scored": Οι επιλογές είναι οι ακόλουθες:
Για παράδειγμα, όταν η βαθμολογία ήταν 0:0:
-Ο διαιτητής αποδίδει πέναλτι. O τερματοφύλακας απωθεί τη μπάλα, αλλά ένας παίκτης της άλλης ομάδας σημειώνει ένα γκολ με τα πόδια - σημειώνεται ένα γκολ «σουτ - kick» (όχι «κεφαλιά - header») -Γκολ που σημειώθηκε απευθείας από κόρνερ σουτ - σημειώνεται ένα γκολ «ελεύθερο σουτ - free kick»
Στοιχήματα για το χρόνο που θα συμβεί ένα γεγονός: Για παράδειγμα, η ώρα του 1ου γκολ, η ώρα της 1ης κίτρινης κάρτας, κλπ. Αυτό το στοίχημα απαιτεί να μαντέψετε την στιγμή κατά την οποία συμβαίνει κάποιο συμβάν. Ο ακριβής χρόνος για τον υπολογισμό αυτών των στοιχημάτων καθορίζεται χωρίς δευτερόλεπτα.
Για παράδειγμα, η ώρα του 1ου γκολ (αν σκοράρεται πρώτο γκολ): όταν ο αγώνας ήταν στο 00 λεπτό 10 δευτερόλεπτα από την αρχή - «1ο λεπτό», 04 λεπτά 10 δευτερόλεπτα - «5ο λεπτό», 04 λεπτά 59 δευτερόλεπτα - «5ο λεπτό », 05 λεπτά 00 δευτερόλεπτα - « 6ο λεπτό ».
Στοιχήματα για το «αποτέλεσμα του αγώνα και των συνολικών γκολ στον αγώνα - the outcome of the match and total goals in the match»: Απαιτείται κάποιος να μαντέψει το αποτέλεσμα του αγώνα και πόσα γκολ θα σημειωθούν στον αγώνα.
Για παράδειγμα, το στοίχημα «η ομάδα της Γερμανίας κερδίζει και τα συνολικά γκολ στον αγώνα είναι κάτω από 2.5 γκολ»: Το στοίχημα θεωρείται κερδισμένο εάν η Γερμανία κερδίσει με σκορ 1:0 ή 2:0, ενώ το στοίχημα θα θεωρηθεί χαμένο αν η Γερμανία κερδίσει με σκορ 2:1 ή οποιαδήποτε άλλη νίκη (καθώς και ισοπαλία ή ήττα) - λόγω του ότι σημειώθηκαν πάνω από 2.5 γκολ στον αγώνα.
Στοίχημα: «Θα σημειωθούν στον αγώνα κόρνερς και από τις 4 γωνίες - Will the corner kicks from all 4 corners occur in the match» Αυτό είναι ένα είδος στοιχήματος για live στοιχηματισμό όπου θα πρέπει να μαντέψετε αν τα κορνερς θα συμβούν και από τις τέσσερις γωνίες του γηπέδου ποδοσφαίρου - ναι ή όχι. Ο υπολογισμός των κόρνερ πραγματοποιείται στη γραμμή αντιστοίχισης που βρίσκεται στο πεδίο των σχολίων, με τη μορφή τεσσάρων συμβόλων, καθένα από τα οποία αντιπροσωπεύει τη γωνία του. Ο αρχικός βαθμός μοιάζει με αυτό: 0-0-0-0 (εμφανίζεται στα δεξιά του τρέχοντος σκορ του αγώνα). Αν το χτύπημα γίνει από μία από τις γωνίες, το αντίστοιχο 0 θα αντικατασταθεί από ένα Χ. Το πρώτο (από αριστερά) σύμβολο αντιστοιχεί στην κοντινή αριστερή γωνία, παρακολουθόντας απο τις κεντρικές θέσεις των θεατών. Τα υπόλοιπα σύμβολα αντιστοιχούν στις υπόλοιπες γωνίες δεξιόστροφα (πολύ αριστερά, πολύ δεξιά, κοντά δεξιά).
Για παράδειγμα, ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την εγγραφή 0-X-X-X στο πεδίο των σχολίων. Το στοίχημα «Τα κόρνερς θα χτυπηθούν και από τις 4 γωνίες - Ναι - The corners will be hit from all the 4 corners - Yes» χάνεται; το στοίχημα «Τα κόρνερς θα χτυπηθούν και από τις 4 γωνίες - όχι - The corners will be kicked from all the 4 corners - No» κερδίζει. Εάν ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την εγγραφή X-X-X-X στο πεδίο των σχολίων, το στοίχημα «Τα κόρνερς θα χτυπηθούν και από τις 4 γωνίες - Ναι» κερδίζει; το στοίχημα «Τα κόρνερς θα χτυπηθούν και από τις 4 γωνίες - όχι» χάνει.
Στοιχηματισμός για γκολ από στημένη φάση. Ένα γκολ σκοράρεται από στημένη φάση, αν δεν υπήρχαν περισσότερα από δύο αγγίγματα της μπάλας (συμπεριλαμβανομένης της εκκίνησης) από τους παίκτες και των δύο ομάδων. Το άγγιγμα της μπάλας από τον τερματοφύλακα της αμυνόμενης ομάδας δεν μετράει. Ο όρος «στημένη φάση - set piece» αναφέρεται σε οποιοδήποτε από τα ακόλουθα: σέντρα, εκτέλεση πλάγιου άουτ, χτύπημα γκολ, κόρνερ, ελεύθερο χτύπημα, πέναλτι και ελεύθερο διεκδικήσιμο χτύπημα για πάσα (dropped ball).
1. Για τους σκοπούς των υπολογισμών, θεωρείται ότι συνέβη ένα γεγονός, εάν:
κόρνερ - corner - αν στην πραγματικότητα το σουτ προήλθε από το γωνιακό σημείο.
ελεύθερο σουτ- goal kick - αν στην πραγματικότητα το σουτ προήλθε από το στόχο(σημείο του τέρματος);
πλάγιο άουτ - out - εάν εκτελεστεί η επαναφορά της μπάλας στο παιχνίδι από πλάγια ( throw-in )(πλάγιο άουτ);
οφσάιντ - offside - εάν ένα ελεύθερο σουτάρισμα εκτελείται στην πραγματικότητα αφού ο διαιτητής σηματοδοτήσει μια κατάσταση οφσάιντ.;
φάουλ - foul - σε περίπτωση πραγματικής υπόδειξης του φάουλ από τον διαιτητή (σφύριγμα διαιτητή);
δοκάρι τέρματος ή οριζόντιο δοκάρι - goalpost or crossbar - όταν η μπάλα έμεινε στο παιχνίδι μετά από το χτύπημα στο δοκάρι τέρματος ή στο οριζόντιο δοκάρι (έχει αγγίξει έναν παίκτη, έναν διαιτητή, ένα άλλο δοκάρι τέρματος ή κάθετη γραμμή).
Δοκάρι (goalpost) ή οριζόντιο δοκάρι δεν θεωρούνται εάν:
Η καταμέρτησει των κόρνερς, των κίτρινων και κόκκινων καρτών σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα λαμβάνεται υπόψη σύμφωνα με την τηλεοπτική εκπομπή(μετάδοση), η οποία υπερισχύει έναντι άλλων πηγών πληροφοριών κατά τη λήψη αποφάσεων.
2. Για τον υπολογισμό του χρόνου σύμφωνα με την παρ. 4.18.6 του Κανονισμού εξετάζονται τα εξής:
πλάγιο άουτ - out – ο χρόνος σύμφωνα με τον χρονομετρητή κατά τη στιγμή της πραγματικής εκτέλεσης ρίψεως.
φάουλ - foul – η ώρα της πραγματικής καταχώρησης(υπόδειξης)του φάουλ από τον διαιτητή (σφύριγμα διαιτητή);
ελεύθερο σουτ- goal kick – ο χρόνος σύμφωνα με τον χρονομετρητή τη στιγμή της πραγματικής εκτέλεσης του τέρματος(σουτ από το τέρμα);
κόρνερ - corner – ο χρόνος σύμφωνα με τον χρονομετρητή τη στιγμή της πραγματικής εκτέλεσης του γωνιακού σουτ από το γωνιακό σημείο.
κάρτα - card – ο χρόνος σύμφωνα με τον χρονομετρητή τη στιγμή της πραγματικής υπόδειξης της κίτρινης ή της κόκκινης κάρτας στον παίκτη από τον κύριο διαιτητή;
οφσάιντ - offside – ο χρόνος σύμφωνα με τον χρονομετρητή κατά τη στιγμή της πραγματικής εκτέλεσης του ελεύθερου σουτ μετά από την επίθεση.(μέτα από την υπόδειξη οφσάιντ)
γκόλ - goal – ο χρόνος σύμφωνα με τον χρονομετρητή τη στιγμή του αποδεκτού γκόλ (τη στιγμή που η μπάλα διασχίζει τη γραμμή τέρματος).
Σε περίπτωση ασαφούς μετάδοσης της στιγμής του γωνιακού σουταρίσματος, η έμμεση επιβεβαίωση θα βασίζεται στα ακόλουθα (κατά σειρά προτεραιότητας):
α) το σημάδι του επικεφαλής διαιτητή
β) το σημάδι του επόπτη γραμμών
γ) τη θέση των ποδοσφαιριστών τη στιγμή του σουταρίσματος (Οι παίκτες βρίσκονται κοντά στο κάθετο δοκάρι)
δ) τα λόγια του σχολιαστή που παρουσιάζει στο γήπεδο.
Στην περίπτωση μιας ασαφούς μετάδοσης τη στιγμή που δόθηκαν κίτρινες ή κόκκινες κάρτες, οι παρακάτω λεπτομέρειες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την έμμεση επιβεβαίωση που παρατίθεται παρακάτω κατά σειρά προτεραιότητας: α) Υπότιτλοι πληροφοριών κατά τη διάρκεια της μετάδοσης. β) Πληροφορίες στόν ιστότοπο από τον
κατάλογο των επίσημων πηγών πληροφοριών.Κατά τον στοιχηματισμό σε Στατιστικά Matchday, ανάλογα με την περιγραφή στη γραμμή στοιχημάτων, το συνολικό σκορ ή το σύνολο των σωστών αποτελεσμάτων για κάθε έναν από τους αγώνες μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Για παράδειγμα:
Στο στοίχημα "Πάνω από (Over) 2.5 γκολ σε 6 ή περισσότερους αγώνες Matchday" κερδίζετε αν μπουν 3 ή περισσότερα γκολ σε κάθε έναν από αυτούς τους 6 αγώνες
Στο στοίχημα τύπου "Όλα τα ματς πάνω από (over) 2,5" κερδίζετε αν μπουν πάνω από 2.5 γκολ σε καθέναν από τους αγώνες αυτού του Matchday.
Σε περίπτωση διαφωνίας που επιτρέπει διπλή ερμηνεία, η τελική απόφαση λαμβάνεται από την Εταιρεία σύμφωνα με την κοινή πρακτική αθλητικών στοιχημάτων.
**ΠΡΟΣΟΧΗ! Σας συνιστούμε να διαβάσετε αυτήν την προσθήκη στους Κανονισμούς καθώς και το πλήρες κείμενο των
Κανόνων πριν τοποθετήσετε το στοίχημα.