Διαδικασία Ταυτοποίησης (KYC)

Για να μπορείς να απολαμβάνεις μια εμπειρία ψυχαγωγίας στη Fonbet χωρίς περιορισμούς και για να μας βοηθήσεις να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που παρέχουμε στους παίκτες μας, χρειαζόμαστε τη συνεργασία σου για την ταυτοποίηση του λογαριασμού σου.

Πώς μπορώ να ταυτοποιήσω το Λογαριασμό μου στη Fonbet;

Μπορείς να:

Ποια έγγραφα χρειάζονται για την ταυτοποίηση του λογαριασμού μου;

Θα χρειαστεί να μας στείλεις:

  1. Φωτογραφία ταυτότητας (και τις 2 όψεις) ή Διαβατηρίου
  2. Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας, στο όνομά σου, με ημερομηνία έκδοσης εντός των τελευταίων 3 μηνών, σε φωτογραφία ή .pdf. Δεκτά γίνονται τα ακόλουθα έγγραφα:
  • Λογαριασμός κοινής ωφέλειας (ηλεκτρισμού, ύδρευσης, τηλεφωνίας, ίντερνετ, φυσικού αερίου)
  • Ενημέρωση κινήσεων τραπεζικού λογαριασμού ή κάρτας
  • Eκκαθαριστικό εφορίας τελευταίας χρήσης
  • Επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση από ΚΕΠ, αστυνομικό τμήμα ή μέσω του
    gov.gr

Πώς μπορώ να ταυτοποιήσω τη μέθοδο συναλλαγής μου;

Για την ασφάλεια των συναλλαγών σου και για να μην αντιμετωπίσεις καμία καθυστέρηση στις αναλήψεις σου, θα χρειαστεί να έχουν ταυτοποιηθεί πρώτα τα μέσα που έχεις χρησιμοποιήσει για τις συναλλαγές σου στη Fonbet. Μπορείς να αποστείλεις τα ζητούμενα έγγραφα μέσω email στο [email protected]:

  • Για συναλλαγές μέσω e-Banking: Screenshot μέσα από το e-banking σου, ενημέρωση από την τράπεζά σου (bank statement) ή φωτογραφία του βιβλιαρίου τραπέζης, στο οποίο θα αναγράφονται ευδιάκριτα το όνομα του κατόχου του λογαριασμού και το ΙΒΑΝ

  • Για συναλλαγές μέσω κάρτας: Φωτογραφία της κάρτας σου (και τις 2 όψεις). Θα πρέπει να διακρίνονται μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας, καθώς και το όνομα κατόχου και η ημερομηνία λήξης. Βεβαιώσου ότι έχεις καλύψει τα μεσαία ψηφία και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας CVV στην πίσω όψη, όπως στην ακόλουθη εικόνα:

Ανέβασα τα έγγραφά μου και απορρίφθηκαν. Τι κάνω;

Ένα έγγραφο μπορεί να απορριφθεί για διάφορους λόγους, όπως οι παρακάτω:

  • δεν είναι ευκρινές
  • είναι ληξιπρόθεσμο
  • δεν ανήκει στην παραπάνω λίστα αποδεκτών εγγράφων
  • η μορφή του δεν υποστηρίζεται, όπως για παράδειγμα screenshot

Εάν λάβεις μήνυμα απόρριψης της ταυτοποίησης, επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε να ταυτοποιηθείς!

Σχετικά με την Διαδικασία Ταυτοποίησης

Σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, είμαστε υποχρεωμένοι να επαληθεύσουμε το λογαριασμό σου εντός 30 ημερών από την εγγραφή σου. Μέχρι να επαληθευτεί ο λογαριασμός σου:

  • το μέγιστο όριο κατάθεσης είναι 800 ευρώ
  • η δυνατότητα ανάληψης δεν είναι διαθέσιμη
  • ο λογαριασμός σου θα ανασταλεί μετά από 30 ημέρες από την εγγραφή

Εκτός από την επαλήθευση των προσωπικών σου στοιχείων, μερικές φορές ενδέχεται να πραγματοποιηθούν περαιτέρω ελέγχοι ταυτοποίησης και να ζητηθούν:

  • Έγγραφα επαλήθευσης του τραπεζικού λογαριασμού, του ηλεκτρονικού πορτοφολιού ή άλλης μεθόδου πληρωμής που έχεις εισάγει για τις συναλλαγές σου
  • Επιπλέον έγγραφα ταυτοποίησης (για παράδειγμα selfie)
  • Έγγραφα που επαληθεύουν την πηγή των χρηματικών κεφαλαίων

Μπορείς να ενημερωθείς για την ασφάλεια των εγγράφων σου

εδώ

[V1.1 - 12/2021]