Για να μπορείς να απολαμβάνεις μια εμπειρία ψυχαγωγίας στη Fonbet χωρίς περιορισμούς και για να μας βοηθήσεις να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που παρέχουμε στους παίκτες μας, χρειαζόμαστε τη συνεργασία σου για την ταυτοποίηση του λογαριασμού σου.
Μπορείς να:
Ανεβάσεις τα έγγραφά σου απευθείας μέσα από την ενότητα
“Ταυτοποίηση”του λογαριασμού σου,Nα στείλεις τα έγγραφά σου μέσω email στο
[email protected]Θα χρειαστεί να μας στείλεις:
Για την ασφάλεια των συναλλαγών σου και για να μην αντιμετωπίσεις καμία καθυστέρηση στις αναλήψεις σου, θα χρειαστεί να έχουν ταυτοποιηθεί πρώτα τα μέσα που έχεις χρησιμοποιήσει για τις συναλλαγές σου στη Fonbet. Μπορείς να αποστείλεις τα ζητούμενα έγγραφα μέσω email στο [email protected]:
Για συναλλαγές μέσω e-Banking: Screenshot μέσα από το e-banking σου, ενημέρωση από την τράπεζά σου (bank statement) ή φωτογραφία του βιβλιαρίου τραπέζης, στο οποίο θα αναγράφονται ευδιάκριτα το όνομα του κατόχου του λογαριασμού και το ΙΒΑΝ
Για συναλλαγές μέσω κάρτας: Φωτογραφία της κάρτας σου (και τις 2 όψεις). Θα πρέπει να διακρίνονται μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας, καθώς και το όνομα κατόχου και η ημερομηνία λήξης. Βεβαιώσου ότι έχεις καλύψει τα μεσαία ψηφία και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας CVV στην πίσω όψη, όπως στην ακόλουθη εικόνα:
Ένα έγγραφο μπορεί να απορριφθεί για διάφορους λόγους, όπως οι παρακάτω:
Εάν λάβεις μήνυμα απόρριψης της ταυτοποίησης, επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε να ταυτοποιηθείς!
Σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, είμαστε υποχρεωμένοι να επαληθεύσουμε το λογαριασμό σου εντός 30 ημερών από την εγγραφή σου. Μέχρι να επαληθευτεί ο λογαριασμός σου:
Εκτός από την επαλήθευση των προσωπικών σου στοιχείων, μερικές φορές ενδέχεται να πραγματοποιηθούν περαιτέρω ελέγχοι ταυτοποίησης και να ζητηθούν:
Μπορείς να ενημερωθείς για την ασφάλεια των εγγράφων σου εδώ
[V1.1 - 12/2021]