Συχνές ερωτήσεις - Plumo Limited

Πρόσβαση σε λογαριασμό

Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης

Εάν ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασής σας, κάντε κλικ στην επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπου όπου εμφανίζεται η ένδειξη «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης». Θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και έναν αριθμητικό κωδικό CAPTCHA στην οθόνη. Μετά από αυτό, ένας κωδικός θα σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε αυτόν τον κωδικό για να σας επιτρέψει να

επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.

Αλλαγή του κωδικού πρόσβασής σας

Εάν θέλετε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, συνδεθείτε πρώτα στον λογαριασμό σας, κάντε κλικ στο όνομά σας στην επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπου και χρησιμοποιήστε το αναπτυσσόμενο μενού που δείχνει

αλλαγή κωδικού πρόσβασης.

Δεν είναι δυνατή η σύνδεση στον λογαριασμό σας

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης, ακολουθήστε τη συμβουλή για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Εάν αυτό δεν σας βοηθήσει, στείλτε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στο

[email protected].

Εναλλακτικά, επικοινωνήστε με το 210 2207023 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ζωντανής συνομιλίας. Οι ώρες εργασίας για την εξυπηρέτηση πελατών είναι 24/7.

Στοιχήματα

Διευθέτηση στοιχημάτων

Προσπαθούμε πάντα να διευθετήσουμε τα στοιχήματα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Για ορισμένα παιχνίδια, απαιτείται επίσημη επιβεβαίωση του αποτελέσματος προτού γίνει η διευθέτηση. Αυτό μπορεί να προκαλέσει μια μικρή καθυστέρηση.

Τοποθέτηση στοιχήματος

Για να βάλετε στοίχημα:

  1. Επιλέξτε ένα άθλημα από την πλοήγηση στον τομέα των αθλημάτων
  2. Επιλέξτε την αγορά σας
  3. Κάντε κλικ στην τιμή που θέλετε να αποδεχτείτε. Αυτό προσθέτει την επιλογή στο δελτίο σας που εμφανίζεται στα δεξιά της οθόνης σας
  4. Εισαγάγετε το ποσό του στοιχήματός σας και βεβαιωθείτε ότι οι επιλογές σας είναι σωστές
  5. Χρησιμοποιήστε το αναπτυσσόμενο μενού για να επιλέξετε τον τύπο στοιχήματος που θέλετε να βάλετε και κάντε κλικ στο στοίχημα.
Μπορείτε να ακυρώσετε ένα στοίχημα;

Μόλις επιβεβαιώσετε ένα στοίχημα, δυστυχώς δεν μπορούμε να το ακυρώσουμε. Οι πελάτες πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα στοιχήματά τους είναι σωστά. Μόλις μπουν τα στοιχήματα και επιβεβαιωθεί η αποδοχή τους, ενδέχεται να μην ακυρωθούν ή να αλλάξουν.

Τι γίνεται αν η επιλογή σας δεν συμμετέχει;

Σε περίπτωση που καμία από τις επιλογές σας δεν συμμετέχει σε ένα συγκεκριμένο παιχνίδι και ως εκ τούτου θεωρείται άκυρο στο στοίχημά σας, το ποσό του στοιχήματός σας θα επιστραφεί για οποιαδήποτε μονά παιχνίδια. Στην περίπτωση Συστημάτων, το στοίχημα θα ισχύει και θα διευθετηθεί στις υπόλοιπες επιλογές.

Μέγιστα κέρδη

Η μέγιστη πληρωμή ανά στοίχημα είναι 200.000 (διακόσιες χιλιάδες) ευρώ για στοιχήματα πριν από τον αγώνα ή 15.000 (δεκαπέντε χιλιάδες) ευρώ για στοιχήματα ζωντανών αγώνων. Για ορισμένες κατηγορίες παιχνιδιών και στοιχημάτων, ενδέχεται να καθιερωθούν ειδικά όρια. Αυτά θα εμφανίζονται στα αντίστοιχα κεφάλαια των Κανόνων Στοιχημάτων.

Συναλλαγές

Κατάθεση χρημάτων

Οι καταθέσεις μπορούν να γίνουν άμεσα χρησιμοποιώντας χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες, προπληρωμένα κουπόνια και συστήματα ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Για λεπτομέρειες σχετικά με το πόσο συχνά μπορείτε να κάνετε κατάθεση ή ανάληψη και λεπτομέρειες σχετικά με τους χρόνους εκκαθάρισης.

Συναλλαγές

Ανάληψη χρημάτων

Η ανάληψη χρημάτων είναι διαθέσιμη μόνο για τους πελάτες που έχουν περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης υποβάλλοντας έγγραφα ταυτότητας. Για να υποβάλετε ένα αίτημα ανάληψης, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέξτε «Withdrawals» (Αναλήψεις), επιλέξτε τη μέθοδο ανάληψης, επιλέξτε την Κάρτα σας ή το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι και εισαγάγετε το ποσό που θέλετε να κάνετε ανάληψη και, στη συνέχεια, πατήστε «Proceed» (Συνέχεια).

Συναλλαγές

Αποδεκτή μέθοδος πληρωμής

Επί του παρόντος, η Εταιρεία μπορεί να δεχτεί πληρωμές που γίνονται με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, Apple Pay, τραπεζικές μεταφορές καθώς και μέσα από τα συστήματα πληρωμών Skrill, Neteller και Paysafecard.

Κάντε κλικ εδώ για λεπτομέρειες

Απορριφθείσα κατάθεση

Οι καταθέσεις ενδέχεται να απορριφθούν για διάφορους λόγους. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω του λογαριασμού σας. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Πελατών μας.

Γενικές ερωτήσεις

Επαλήθευση πελάτη και διαδικασία ταυτοποίησης στοιχείων [KYC]

Επαλήθευση πελάτη σημαίνει επιβεβαίωση της ταυτότητάς σας. Προκειμένου να περάσετε τη διαδικασία επαλήθευσης, η Εταιρεία θα ζητήσει την υποβολή 2 τύπων εγγράφων: Ταυτότητα ή διαβατήριο και ένα έγγραφο που επιβεβαιώνει τη διεύθυνση κατοικίας σας στην Ελλάδα και που έχει εκδοθεί στο όνομά σας όχι περισσότερο από 6 μήνες πριν. Μπορείτε να υποβάλετε τα έγγραφα μέσω του λογαριασμού σας, επιλέγοντας διαδοχικά Requests (Αιτήματα) -> New Request (Νέο αίτημα) -> «Identification» (Ταυτοποίηση). Ενδέχεται να ζητήσουμε περαιτέρω πληροφορίες από ορισμένους από τους πελάτες μας εκτός από τις πληροφορίες που παρέχονται στο στάδιο επαλήθευσης λογαριασμού. Ονομάζουμε αυτήν τη διαδικασία Know Your Customer (KYC) [διαδικασία ταυτοποίησης στοιχείων]. Να είστε βέβαιοι ότι θα ζητήσουμε αυτές τις πρόσθετες πληροφορίες μόνο εάν είναι απαραίτητο.

Περιορισμοί λογαριασμού και όρια ρύθμισης

Ενθαρρύνουμε τους παίκτες να θέτουν όρια στον λογαριασμό τους για να διαχειριστούν τα στοιχήματά τους και να γνωρίζουν τι ξοδεύουν, χάνουν ή το χρόνο που παίζουν. Μπορείτε να ορίσετε όρια κατάθεσης, χρόνο που περνάτε στον ιστότοπο, χρονικό όριο εκτός τυχερών παιχνιδιών και αυτοαποκλεισμό.

Για να ορίσετε ένα όριο περιορισμού στο χρονικό διάστημα που περνάτε στον ιστότοπο, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο ρυθμίσεων στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας, μετακινηθείτε προς τα κάτω στο όριο περιόδου λειτουργίας παιχνιδιών σε λίγα λεπτά και εισαγάγετε την τιμή του χρόνου που θέλετε να ορίσετε. Όταν λήξει το χρονικό όριο, θα σας αποσταλεί ένα πραγματικό μήνυμα ελέγχου.

Όσον αφορά το χρονικό όριο εκτός τυχερών παιχνιδιών για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, όπως ορίζεται στην ενότητα περί Υπεύθυνων Τυχερών Παιχνιδιών, επικοινωνήστε με τις υπηρεσίες υποστήριξης κάνοντας κλικ στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην κάτω δεξιά πλευρά της σελίδας ή στείλτε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στο

[email protected].

Εναλλακτικά, επικοινωνήστε με το 210 2207023 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ζωντανής συνομιλίας. Οι ώρες εργασίας για την εξυπηρέτηση πελατών είναι 24/7.

Υπεύθυνο Παιχνίδι

Όλο το προσωπικό της Εξυπηρέτησης Πελατών λαμβάνει πλήρη εκπαίδευση σχετικά με προβλήματα όσον αφορά τα τυχερά παιχνίδια. Είναι πάντα διαθέσιμοι για να σας μιλήσουν για τυχόν ανησυχίες που μπορεί να έχετε. Μπορούμε να παρέχουμε συμβουλές σχετικά με τις διάφορες διαθέσιμες επιλογές για να σας βοηθήσουμε να διαχειριστείτε τη δραστηριότητα σας στα τυχερά παιχνίδια.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτές τις επιλογές, επισκεφθείτε την Πολιτική υπεύθυνων τυχερών παιχνιδιών (σύνδεσμος παρακάτω).

Εάν ανησυχείτε ότι ο τζόγος μπορεί να έχει πάρει τον έλεγχο της ζωής σας (ή κάποιου άλλου), ανατρέξτε στην ειδική

Σελίδα Υπεύθυνου Παιχνιδιού

Υποβολή καταγγελίας

Η Plumo Limited αντιμετωπίζει σοβαρά όλα τα παράπονα και δεσμεύεται πλήρως να διασφαλίσει ότι όλα τα παράπονα που λαμβάνονται αντιμετωπίζονται με δίκαιο, ανοιχτό και έγκαιρο τρόπο.

Πολιτική επίλυσης παραπόνων

Στείλτε μας ένα email